
Letnia kolekcja odzieży Harley-Davidson
Wraz z nadejściem cieplejszych miesięcy Harley-Davidson zaprezentował swoją nową letnią kolekcję MotorClothes, zarówno odzieży na motocykl, jak i po zejściu z niego.
Kolekcja czerpie inspiracje z zakurzonych dróg amerykańskich pustkowi oraz pozwala jej użytkownikom wyrazić swój indywidualny styl. Wzornictwo odzieży w nowej kolekcji, wyróżniające się strukturalnymi, cieniowanymi efektami oraz wyblakłymi szwami, przywodzi na myśl rozległe i oddalone od gwaru amerykańskie bezdroża. Odzież występuje w ciepłych i przykurzonych odcieniach neutralnych.
Tegoroczna kolekcja odzwierciedla atmosferę jazdy po bezkresach przy donośnym wtórze silnika. W tym sezonie nacisk położono na wytrzymałość i wielofunkcyjność, czemu służy zastosowanie solidnych materiałów. Funkcja Warm Weather chroni odzież zarówno kierowcy, jak i pasażera przed przemoknięciem i przegrzaniem, oraz nadaje ubraniom charakterystycznego wyglądu. Dzięki możliwości wyboru modelu z siatką lub odzieży wykonanej z lekkich, szybkoschnących tkanin, nawet w najcieplejsze dni motocykliści mają zapewniony komfort jazdy.
Tegoroczna damska kolekcja letnia składa się z odzieży wzbogaconej o elementy ażurowe i cieniowane. Odzież występuje w ciepłych i przykurzonych odcieniach neutralnych. Ozdabiające kolekcję chwasty i pióra nadają motocyklistkom niepowtarzalnego stylu, a elementy takie jak krzyżowe sznurowanie na plecach stanowią niezwykle oryginalny ornament.
Męska kolekcja letnia 2017 jest różnorodna pod względem barw, charakteru i struktur. Wykonane z bawełny i szyte kontrastującymi nićmi ubrania zdobią wyraziste haftowane wzory. Niektóre modele koszulek mają wszyty karczek zapewniający wygodę w gorące dni.
Produkty z letniej kolekcji można kupić w lokalnym salonie Harley-Davidson.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: