
Le Mans Virtual. Kobiecy zespół będzie ścigać się w wirtualnym wyścigu!
Le Mans Virtual to globalna, elitarna seria e-sportowa. Najlepsze zespoły rywalizują na jednym z najsłynniejszych torów na świecie. Wśród nich jest jedna, w 100% kobieca ekipa!
Le Mans Virtual to globalna, elitarna seria e-sportowa, składająca się z pięciu rund. Za organizację wirtualnych wyścigów odpowiada Motorsport Games. Pula nagród wynosi 250 000 dolarów.
Licencjonowani przez FIA kierowcy łączą siły z czołowymi zawodnikami e-sportowymi, aby zmierzyć się w wirtualnym turnieju, którego kulminacją będzie 24-godzinny wyścig Le Mans Virtual.
Motorsport Games zaprezentowało listę uczestników 24-godzinnego wyścigu Le Mans Virtual. Zawody odbędą się w weekend 15-16 stycznia.
Zgłoszenia do 24-godzinnego Le Mans Virtual podzielone są na dwie kategorie samochodów: LMP i GTE. Wszystkie zespoły LMP będą ścigać się modelem Oreca 07 LMP2. Z kolei gama samochodów GTE odzwierciedla różnorodność świata prawdziwych wyścigów. Zespół FDA Esports Ferrari będzie konkurować z Ferrari 488 GTE, również używanym przez SIMMSA Esports, podczas gdy Porsche Esports Team zasiądzie za wirtualną kierownicą Porsche 911 RSR GTE. Obecny mistrz wirtualnej serii GTE, BMW Team Redline będzie jednym z pięciu zespołów korzystających z modelu BMW M8 GTE.
Wśród uczestników Le Mans Virtual znajdują się mistrzowie F1, IdyCar, WEC, GT Racing, a także wiele znanych nazwisk ze świata simracingu. W zawodach weźmie też udział w 100% kobieca ekipa – W Series.
Kobiecą ekipę W Series reprezentować będą:
- Fabienne Wohlwend
- Ayla Agren
- Emily Jones
- Lyubov Ozeretskovskaya
W wirtualnych zawodach weźmie udział jeszcze jedna zawodniczka. W zespole Mahle Racing Team ścigać się będzie Beitske Visser.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: