Land Rover Defender 130 – auto terenowe do zadań specjalnych. Przewiezie mnóstwo pasażerów i bagażu
Land Rover Defender 130 to najdłuższa odmiana Defendera, której największym wyróżnikiem, jest możliwość przewiezienia nawet ośmiu osób. To auto terenowe do zadań specjalnych.
Spis treści:
- Land Rover Defender 130 – najdłuższy wariant brytyjskiej terenówki
- Land Rover Defender 130 – właściwości terenowe
- Land Rover Defender 130 – gama jednostek napędowych
- Land Rover Defender 130 – cena
Land Rover Defender 130 – najdłuższy wariant brytyjskiej terenówki
Land Rover Defender 130 to trzeci wariant długości nadwozia w kultowej brytyjskiej terenówce.
Land Rover Defender 130 ma 5358 mm długości, 1970 mm wysokości i 2008 mm szerokości. Rozstaw osi to 3022 mm. Patrząc na samochód z boku, można odnieść wrażenie, że proporcje są nieco zaburzone, ale to kwestia, która schodzi na dalszy plan.
Land Rover 130 będzie dostępny w wersji pięcioosobowej oraz ośmioosobowej! Siedzenia zostały ustawione w układzie 2+3+3. W wersji dla ośmioosobowej pojemność bagażnika wynosi 389 litrów bagażu, a składając trzeci rząd, przestrzeń powiększymy do 1232 litrów. W odmianie pięcioosobowej pojemność bagażnika to aż 1329 litrów. Maksymalnie przewieziemy 2516 litrów.
Możliwości przewozu ośmiu osób nie daje żaden konkurent Defendera. O komfort pasażerów dba seryjne zawieszenie pneumatyczne oraz dodatkowa (czwarta) strefa klimatyzacji dla ostatniego rzędu. Rozszerzony system oczyszczania powietrza nie tylko monitoruje powietrze na zewnątrz pod kątem dwutlenku węgla i cząstek stałych PM2.5, ale także filtruje je ze wspomnianych substancji, redukując przy tym alergeny i usuwając patogeny.
Land Rover Defender 130 – właściwości terenowe
Maksymalna głębokość brodzenia Land Rovera Defendera 130 wynosi 900 mm, kąt natarcia — 37,5 stopnia, kąt zejścia — 28,5 stopnia, a kąt rampowy — 27,8 stopnia. Pneumatyczne zawieszenie pozwala podnieść samochód, zwiększając przy tym prześwit do 290 mm.
Land Rover Defender 130 – gama jednostek napędowych
W gamie jednostek napędowych Land Rovera 130 znajdują się dwa silniki benzynowe P300 i P400 oraz dwa wysokoprężne D250 i D300. Wszystkie mają po sześć cylindrów, trzy litry pojemności i są wyposażone w 48-woltowy układ miękkiej hybrydy.
Land Rover Defender 130 – cena
Ceny Land Rovera Defender 130 w Polsce nie są jeszcze znane. Na razie ceny w Polsce nie są jeszcze znane. W Wielkiej Brytanii samochód został wyceniony na 73 895 funtów.
Na początku sprzedaży Defendera 130, będzie można zamówić, oprócz standardowych odmian, także wersję specjalną First Edition.
Najnowsze
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
“Duży Range”, "flagowy Range” lub - kierując się oznaczeniami producenta - Range Rover L460. Nazw sporo, ale wszystkie dotyczą jednego modelu - najbardziej luksusowego, największego i najdroższego, jaki możecie znaleźć w katalogu Land Rovera. Sprawdziłyśmy, co możemy kupić, jeżeli “zwykły” luksus to dla nas jeszcze za mało. -
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
-
Nowa Toyota Hilux Mild-hybrid 48V od 170 900 zł netto
-
Dacia Duster z tytułem CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
Zostaw komentarz: