
Lamborghini Huracán GT3 EVO2 – ekstremalne auto z genami sportowca. Na ulicy go raczej nie zobaczysz
Lamborghini zaprezentowało wyścigową wariację na temat Huracána - GT3 EVO2. To samochód, którego naturalnym środowiskiem jest tor wyścigowy. Auto zostało specjalnie przystosowane do startów w zawodach GT3.
Lamborghini Huracán GT3 EVO2, dostępny jako gotowy samochód lub pakiet dla istniejących egzemplarzy, wyróżnia się maksymalnie odchudzoną konstrukcją i wyjątkowo zoptymalizowaną aerodynamiką. Nadwozie w całości wykonano z włókna węglowego.

Ogromny dyfuzor i jeszcze większe skrzydło pozwoliły znacząco zwiększyć docisk tyłu. Uwagę zwraca dodatkowy wlot powietrza w dachu połączony z przewodami poprowadzonymi do komory silnika, który częściowo zastąpił standardowe, boczne otwory. Każde ze wspomnianych rozwiązań spełnia rygorystyczne wymogi FIA.
We wnętrzu Lamborghini Huracán GT3 EVO2 pojawiła się klatka bezpieczeństwa, a podłoga z włókna węglowego została dodatkowo wzmocniona Zylonem, przez co auto wyróżnia się wyjątkową sztywnością strukturalną. Szyby z pleksiglasu zostały przytwierdzone do nadwozia na stałe przy użyciu śrub.

Lamborghini Huracán GT3 EVO2 zadebiutuje na torze podczas wyścigu Daytona 24, który odbędzie się w styczniu 2023 roku.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: