Laia Sanz wystartuje w Rajdzie Dakar 2015 na motocyklu Honda RF450 Rally
Honda zamierza walczyć o zwycięstwo w styczniowym Rajdzie Dakar, w którym wystawi aż piątkę reprezentantów w tym jedną kobietę, na nowym, fabrycznym modelu Honda CRF450 Rally.
Nowych motocykli Hondy dosiądą: Joan Barreda (Hiszpania 31 lat), Paolo Goncalves (Portugalia, 35), Helder Rodrigues (Portugalia, 35), Jeremias Israel (Chile, 33) oraz Laia Sanz (Hiszpania, 28).
Team HRC w swoim trzecim starcie w najbardziej prestiżowym i wymagającym rajdzie na świecie za cel stawia sobie nie tylko zwycięstwo, ale także rozwój motocykla będącego bazą dla nadchodzącej wersji produkcyjnej.
Laia Sanz i Team HRC |
![]() |
fot. Honda |
W ramach przygotowań ekipa weźmie w październiku udział w Rajdzie OiLibya du Maroc w Maroku, zaś na starcie Dakaru ustawi się czwartego stycznia 2015 roku w Buenos Aires w Argentynie. Podczas trwającej dwa tygodnie rywalizacji motocykliści pokonają dziewięć tysięcy kilometrów wymagającą trasą prowadzącą przed Argentynę, Boliwię i Chile.
Joan Barreda, Paulo Goncalves i Helder Rodrigues startowali w tym sezonie w wielu rundach rajdowych mistrzostw świata Cross-Country. Aktualny mistrz świata, Goncalves, wygrał otwierające sezon zmagania Abu Dhabi Deser Challenge, podczas gdy Barreda triumfował w Sealine Qatar Rally. Goncalves jest obecnie drugi w tabeli i w Maroku będzie walczył o kolejny tytuł. Nowe twarze w zespole HRC to Chilijczyk Jeremias Israel oraz zwyciężczyni Dakaru w kategorii kobiet Laia Sanz.
Laia Sanz |
![]() |
fot. Honda |
„Naszym celem jest zwycięstwo w Dakarze!” – Joan Barreda powiedział podczas prezentacji Teamu HRC, która odbyła się w czwartek na hiszpańskim torze Motorland Aragon przy okazji czternastej rundy mistrzostw świata MotoGP, w których Marc Marquez i Dani Pedrosa z zespołu Repsol Honda zajmują obecnie dwa pierwsze miejsca w klasyfikacji generalnej.
„To niesamowite jak świetnie w różnych warunkach radzi sobie Honda CRF450 Rally – dodał Paulo Goncalves. – Jest niewielka, mocna i łatwa w prowadzeniu. To najlepszy motocykl jakim kiedykolwiek jeździłem i ważny element mojego mistrzowskiego tytułu. Gdybym mógł ożeniłbym się z tą maszyną!”.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: