La Martina by Maserati – luksusowy wymiar polo
Maserati było oficjalnym sponsorem włoskiej drużyny podczas mistrzostw świata w polo. Zawodnicy byli ubrani w stroje firmowane przez La Martina. Obie marki postanowiły kontynuować współpracę i stworzyć kolekcję pod wspólnym szyldem.
Kolekcja „La Martina by Maserati” miała swoją premierę w pierwszej połowie października we flagowym butiku marki w Madrycie. Można w niej znaleźć koszulki polo, czapki z daszkiem, blezery i nawet nową linię perfum. Oficjalną twarzą kolekcji jest Jodie Kidd, ambasadorka Maserati, była modelka i entuzjastka polo. Jednym z elementów promocji była sesja zdjęciowa, która odbyła się w ekskluzywnym Hurlingham Club w Londynie.
Jodie Kidd i nowe GT Sport |
![]() |
fot. Maserati
|
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: