
Kup koszulkę od Formuły 1 i wesprzyj akcję charytatywną
Koszulki, bluzy czy maseczki z #WeRaceAsOne już dziś mogą być twoje! Noś kultowy dowód determinacji F1, by stawić czoła największym problemom dzisiejszego świata i wesprzyj akcję charytatywną.
Formuła 1 stworzyła inicjatywę #WeRaceAsOne, by walczyć z wyzwaniami związanymi COVID-19 i globalną nierównością. Symbolem akcji jest tęcza. Wybrano tęczę, ponieważ stała się ona symbolem, używanym na arenie międzynarodowej w ostatnim kryzysowym czasie, zbliżania i jednoczenia się społeczności:
#WeRaceAsOne to nasza inicjatywa mająca na celu walkę z największymi problemami, które mają obecnie wpływ nie tylko na nasz sport, ale także na globalne społeczności. Jesteśmy zjednoczeni. Dla pracowników pierwszej linii. Za włączenie i równość. Dla bardziej zrównoważonej przyszłości.
Wyścigi to nasza pasja. Jednak naszą misją jest doprowadzenie do długotrwałych globalnych zmian.
Przeczytaj też: #WeRaceAsOne – nowa inicjatywa Formuły 1 w walce z globalną nierównością
Teraz do sprzedaży trafiły ubrania i akcesoria z charakterystycznym tęczowym logo i napisem #WeRaceAsOne. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany przez Formułę 1 na cele charytatywne.
Zainteresowani mogą nabyć tęczowe akcesoria TUTAJ.
Kupicie?
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: