
Krzysztof Rutkowski kupił tajemnicze auto. To pierwsza taka limuzyna na świecie
Najbardziej znany polski detektyw słynie między innymi z zamiłowania do wyjątkowych samochodów. Niedawno pochwalił się, że odebrał już tablice rejestracyjne do swojego najnowszego nabytku, a my już wiemy, co to za auto
Krzysztof Rutkowski pochwalił się kupnem nowego samochodu
Najsłynniejszy polski detektyw od lat kupuje drogie i ekskluzywne samochody. Bardzo często są to Mercedesy – Rutkowski jeździł już AMG GT, AMG G 63, GLE Coupe czy GLS-em. Czasami jednak robi wyjątki, na przykład kupując Audi A8 albo… pojazd opancerzony TUR VI/LTO wyprodukowany przez AMZ Kutno.
Tym razem detektyw i celebryta nie zdradził, na jaki model padł jego wybór. Pokazał tylko tablicę rejestracyjną i zapytał swoich fanów, co według nich będzie odbierał. Zagadkę szybko rozwiązała Interia.pl, sprawdzając numery rejestracyjne w bazie UFG.
Jaki samochód kupił Krzysztof Rutkowski?
Okazało się, że detektyw zdecydował się tym razem na BMW serii 7. Nowa odsłona flagowej limuzyny bawarskiej marki z pewnością będzie pasowała do nieco ekscentrycznego celebryty. Mająca prawie 5,4 m długości „siódemka” zwraca uwagę swoim ogromnym, podświetlanym grillem oraz podwójnymi światłami, ale także długą listą bajerów.
Najciekawszymi z nich są elektrycznie otwierane i zamykane drzwi. Można nawet jednocześnie otworzyć i zamknąć wszystkie, co z pewnością zrobi duże wrażenie w niejednej sytuacji. Najbardziej niespotykanym dodatkiem, po raz pierwszy zastosowanym w seryjnym aucie, jest jednak pełnoprawny telewizor rozkładany z sufitu. Ma przekątną 31,3 cala i pozwala na korzystanie ze wszystkich popularnych aplikacji, także podróżujący z tyłu mogą nadrabiać zaległości w swoich ulubionych serialach. Do obsługi telewizora służą dotykowe ekrany w drzwiach.
Jakie BMW serii 7 kupił Krzysztof Rutkowski?
Na to pytanie jak na razie nie znamy odpowiedzi. Baza danych UFG zawiera tylko informacje o marce i modelu, ale nie o wersji. BMW serii 7 dostępne jest z dwoma napędami hybrydowymi plug-in, jednym dieslem oraz jako elektryczne i7:
- 750e (489 KM) – 620 tys. zł
- 760e (571 KM) – 710 tys. zł
- 740d (286 KM) – 525 tys. zł
- i7 60 (544 KM) – 650 tys. zł
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Komentarze:
Docent Furman - 30 marca 2023
Uwaga, znowu ZOMO nadchodzi…