
Krzysztof Hołowczyc spróbuje swoich sił za kierownicą wyścigówki. Okazja jest wyjątkowa
Najpopularniejszy polski kierowca rajdowy udowadnia, że wiek to tylko liczba. Z okazji swoich urodzin Krzysztof Hołowczyc będzie miał okazję zmierzyć się z kierowcami wyścigowymi z całej Europy.
Z okazji swoich okrągłych urodzin Krzysztof Hołowczyc na jeden weekend zmieni dyscyplinę – z rajdówki przesiądzie się za kierownicę Alpine A110.

Już w najbliższy weekend 17-19 czerwca w holenderskim Zandvoort odbędzie się trzecia runda Alpine Elf Europa Cup. Na specjalne zaproszenie Alpine Katowice weźmie w nim udział Krzysztof Hołowczyc. Dla kierowcy rajdowego wyścigi na torze to zdecydowanie inne środowisko:
Wyścigi i rajdy to dwa różne światy, jednak tak samo wymagające – niezbędne jest w nich wysokie skupienie oraz precyzja. Jazda torowa to coś zupełnie innego niż rajdy cross country. Zdaję sobie sprawę, że zawodnicy, z którymi będę konkurował mają ogromne doświadczenie w tej pierwszej dziedzinie, jednak nie zamierzam odpuścić i dam z siebie wszystko. To z pewnością będzie wspaniałe doświadczenie! Alpine to samochód, który jest doskonale wyważony i wręcz stworzony do walki na torze, więc spodziewam się wielkiej frajdy i zaciętej rywalizacji. Formuła rywalizacji pucharowej jest mi doskonale znana, sam jestem inicjatorem pucharu cross-country, który cieszy się bardzo dużą popularnością w Polsce,

Polski kierowca będzie rywalizował z innymi zawodnikami na legendarnym torze – Circuit Zandvoort, zaprojektowanym przez Johna Hugenholza. Tor wybudowano w latach 40, a pierwszy wyścig odbył się tutaj w 1949 roku. Pierwotna wersja miała długość około 3 km. 3 lata później tor dołączono do kalendarza Formuły 1 jako Grand Prix Holandii.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: