
Kradzionym autem pojechał ukraść paliwo. Tylko pomylił dystrybutory
Zatankowanie auta i odjechanie bez płacenia, to nie jest szczególnie trudny do przeprowadzenia rodzaj kradzieży. 30-latek zrobił jednak wszystko, żeby policja szybko go namierzyła.
Dyżurny z augustowskiej policji (woj. podlaskie) otrzymał około godziny 22:00 zgłoszenie o kradzieży paliwa. Z relacji pracowników stacji wynikało, że mężczyzna zatankował Audi na litewskich numerach, na kwotę blisko 300 złotych i odjechał bez płacenia rachunku.
Seryjny złodziej paliwa – ukradł prawie 2000 litrów! Miał bardzo pomysłowy sposób
Patrol jadący na miejsce, zauważył taki sam samochód, zaparkowany w pobliżu stacji na skrzyżowaniu. Auto było otwarte, a w środku nikogo nie było. Ponieważ pojazd utrudniał ruch, funkcjonariusze zadecydowali o odholowaniu go na parking strzeżony.
Koło północy policjanci otrzymali kolejne zgłoszenie. Tym razem o awanturującym się mężczyźnie na innej stacji paliw. Tam funkcjonariusze zatrzymali agresywnego 30-latka. Jak się okazało, rozpoznali w nim poszukiwanego kierowcę Audi, co nie było trudne ponieważ jako przezorny złodziej… nie miał maseczki.
Złodzieje masowo kradną katalizatory! W Polsce to prawdziwa plaga
Okazało się, że porzucił on samochód, ponieważ zamiast oleju napędowego zatankował benzynę i silnik odmówił posłuszeństwa. Policjanci ustalili też, że samochód, którym jeździł 30-latek został skradziony na Litwie. Mężczyzna został zatrzymany i trafił do policyjnego aresztu. Została mu pobrana krew do badań na zawartość alkoholu w organizmie. Usłyszał zarzut paserstwa, za co grozi mu do 5 lat pozbawienia wolności, a w trybie przyspieszonym odpowiedział już za kradzież paliwa, zakłócanie porządku publicznego, używanie wulgaryzmów, a także niestosowanie się do obowiązku zakrywania ust i nosa.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: