Koszulka zamiast smsa w aucie
Każda kobieta ceni bezpieczeństwo i lubi modne ubrania. Jedno i drugie jest w zasięgu ręki. Przeczytaj jak otrzymać trendy t-shirt i wspomóc świetną kampanię społeczną przeciwko wysyłaniu smsów podczas jazdy samochodem.
Znane gwiazdy, piękne ciuchy, miejskie plenery – wyłączając głos, możemy mieć wrażenie, że to nowy spot reklamowy jeansów Express. Pozory jednak mylą, a taką atrakcyjną formę przybiera reklamówka amerykańskiej sieci ubraniowej przygotowana przy współpracy ze zrzeszającą artystów i walczącą o bezpieczną jazdę na drodze organizacją RADD. Hasło przewodnie – zwięzłe, proste i ważne –
Hit the Road txt l8tr (Jedź, sms-a wyślesz później).
Modna koszulka wspierająca mądrą kampanię. Czekamy z niecerpliwością na polską inicjatywę w tym względzie. |
![]() |
fot. Express
|
Ile razy zdarzyło wam się zameldować z trasy: „jedziemy”, albo wysłać koleżance mmsa z mijanymi widokami? Czy często niewinnie stukacie w klawiaturę telefonu, gdy przecież wiecie, że ręce powinny być na kierownicy? Jeśli na pierwsze dwa pytania udzieliłyście odpowiedzi „zdarzyło się”, a na ostatnie „tak” przypomnijcie sobie: ile razy powtarzano wam na kursie na prawo jazdy o obowiązku uważnego patrzenia przed siebie; czym grozi dekoncentracja w czasie jazdy i ile razy widziałyście sytuacje, gdy brakowało milimetrów, czy milisekund by na jezdni zadziała się tragedia?
Jeśli jednak nadal uważacie, że pisanie smsów w czasie jazdy nie grozi niczym groźnym zaufajcie opiniom specjalistów. Ich zdaniem, skupianie się na klawiaturze i treści wiadomości, odrywanie rąk od kierownicy i nerwowe spojrzenia na ekran sprzyjają dekoncentracji i są odpowiedzialne za wzrost liczby wypadków.
Aby uświadomić ludziom potencjalne zagrożenie, organizacja RADD rozpoczęła kampanię edukacyjną, zachęcającą do odłożenia telefonu do plecaka czy torby i smsowania po wyjściu z auta. Znane twarze, patronat medialny popularnej i lubianej gazety i modny t-shirt Express z napisem „Hit the Road txt l8tr” jako symbol poparcia dla akcji to gwarancja sukcesu kampani!
T-shirt Express możesz dostać gratis kupując jedną parę jeansów w sklepie on-line (niestety firma nie wysyła zakupów poza terytorium USA). Ale mamy nadzieję, że być może ktoś w Polsce wpadnie na równie „na czasie” pomysł.
Spot reklamowy możesz obejrzeć tutaj http://www.radd.org/Slideshow/slideshow3.html
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: