Konkurs Renault dla uczniów podstawówek
Wiele atrakcyjnych nagród, w tym kilkudniowy wyjazd do Parku EuroDisneyland pod Paryżem, czeka na zwycięzców konkursów organizowanych w ramach 10. jubileuszowej edycji programu Renault „Bezpieczeństwo dla wszystkich" kierowanego do uczniów podstawówek.
Zwycięska klasa w Eurodisneyland, czerwiec 2009. |
fot. Renault
|
Uczniowie szkół podstawowych mogą wziąć udział w 10. edycji konkursu plastycznego „Bezpieczeństwo dla wszystkich”, który polega na przygotowaniu plakatu ilustrującego hasło: bezpieczna droga do szkoły. Dzieci mogą malować, rysować, kleić, bądź zastosować wszystkie te techniki jednocześnie. Nagrodą główną dla całej klasy jest wycieczka do Parku EuroDisneyland pod Paryżem, a plakat jej autorstwa zostanie umieszczony na billboardach Clear Channel, patrona konkursu, w całej Polsce. Aby zgłosić klasę do konkursu, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie internetowej http://bezpieczenstwo.renault.pl. Prace należy przygotować najpóźniej do 1 marca 2010 roku.
– Konkurs daje naszym uczniom możliwość wspaniałej zabawy i współpracy w grupie klasowej – mówi Jolanta Ludkowska, nauczycielka plastyki i muzyki ze Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bolesława Prusa w Górze (woj. dolnośląskie), która zgłosiła swoją klasę do tegorocznej edycji konkursu. – Niezwykle rozwija inwencję twórczą najmłodszych poprzez działanie plastyczne na temat bezpieczeństwa na drodze – dodaje.
Woosh – maskotka konkursu |
fot. Renault
|
Dla dzieci posiadających bujną wyobraźnię i zdolności literackie, przygotowano także konkurs „Kosmiczne historie”. Polega on na wymyśleniu i opisaniu historii ufoludka Woosha – maskotki programu „Bezpieczeństwo dla wszystkich” Renault. Dlaczego Woosh przyleciał na Ziemię, co wcześniej robił na swojej planecie, jakie były koleje jego losów, jakie ma zainteresowania – to pytania, na które dzieciaki powinny odpowiedzieć w swoich opowiadaniach. Najciekawsze przygody zostaną zilustrowane i zamieszczone na stronie internetowej programu oraz na łamach pism młodzieżowych Victora Junior i Kumpel. W konkursie, który zakończy się 7 lutego, do wygrania będą także ciekawe nagrody.
Program edukacyjny „Bezpieczeństwo dla Wszystkich” to jedna z największych inicjatyw na rzecz poprawy bezpieczeństwa dzieci na drogach w Polsce i w Europie. Akcja ma charakter międzynarodowy i jest realizowana w 19 państwach na świecie. Do tej pory wzięło w niej udział ponad 10 milionów dzieci w tym 680 000 z Polski. Szczegóły znajdują się na stronie www.bezpieczenstwo.renault.pl.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: