
Koniec z wielkimi ekranami w samochodach? Wielu kierowców z pewnością na to liczy
W ostatnich latach można było odnieść wrażenie, że producenci samochodów prześcigają się w tym, kto umieści wewnątrz auta większy ekran i zredukuje liczbę przycisków do absolutnego minimum. Być może to chwilowa moda, która wkrótce minie...
W większości nowych samochodów, gdy wsiadasz do środka, pierwsze co rzuca się w oczy to gigantyczny ekran i brak przycisków.
Obecnie średni rozmiar ekranu multimediów to mniej więcej 12 cali, ale na przykład Mercedes w kokpicie elektrycznego EQS’a umieścił, gigantyczny, ponad metrowy wyświetlacz. Z kolei najnowsze BMW Serii 7 ma telewizor opuszczany z sufitu. Czy to możliwe, że gigantyczne ekrany to chwilowa moda, która wkrótce minie?
Szef designu wnętrz BMW, Matthias Junghanns, wyznał ostatnio, że jego zdaniem czas ekranów jest policzony:
Osobiście jestem przekonany, że te czarne, szklane powierzchnie… zostawimy je za sobą, prędzej czy później. Interfejs będzie pojawiał się wtedy, gdy go potrzebujesz i gdzie go potrzebujesz.

Podobne słowa padły z ust z Conny’ego Blomme, menadżera odpowiedzialnego za wygląd wnętrz samochodów marki Polestar:
Wszystko ma swój szczytowy moment i prawdopodobnie mają je ekrany. Większość czasu, gdy podróżujesz samochodem, spędzasz na oglądaniu widoków.
Czy to oznacza koniec ekranozy i powrót do tradycyjnych, wygodnych w obsłudze przycisków? Wielu kierowców z pewnością na to liczy…
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: