
Kompletnie pijany kierowca przebił betonowe ogrodzenie i wjechał do piaskownicy!
Tego jak poważnym zagrożeniem są pijani kierowcy, nie trzeba nikomu tłumaczyć. Mimo to sytuacje takie jak ta, bardzo działają na wyobraźnię.
Częstochowscy policjanci otrzymali zgłoszenie na temat kierowcy Peugeota, która najprawdopodobniej jest pijany. Miał on stwarzać zagrożenie w ruchu drogowym. Do zatrzymania go został wysłany patrol.
Kompletnie pijany wjechał tirem do rowu. Wpadł, gdy sam zadzwonił po pomoc
Niestety nie odnalazł go na czas. Gdy policjanci byli w drodze, otrzymali kolejne zgłoszenie. Wynikało z niego, że kierujący Peugeotem wjechał w ogrodzenie prywatnej posesji w Lisińcu, zatrzymując się na przydomowym placu zabaw.

Przybyli na miejsce funkcjonariusze zastali białego Peugeota 2008, który zniszczył kilkanaście przęseł betonowych i słupki ogrodzeniowe, przejechał przez piaskownicę i zatrzymał się w rowie. Na szczęście plac zabaw był pusty.
Pijany wypadł starym Golfem z drogi. Zginął pasażer, a kierowca uciekł
34-letni kierowca, mieszkaniec Częstochowy, wydmuchał ponad 3,5 promila alkoholu. Stanie teraz przed sądem, a policja przypomina, co grozi za jazdę po pijanemu:
- prowadzenie pojazdu mechanicznego w stanie nietrzeźwości, zagrożone jest karą pozbawienia wolności do 2 lat
- w sytuacji, gdy nietrzeźwy kierowca spowoduje wypadek, którego skutkiem jest śmierć lub ciężki uszczerbek na zdrowiu, sąd może wymierzyć mu karę nawet 12 lat więzienia
- ponadto sąd może orzec co najmniej 3-letni zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych
- osoba kierująca pojazdem w stanie nietrzeźwości musi się liczyć również z dolegliwymi konsekwencjami finansowymi. Sąd obligatoryjnie nakłada na takiego kierowcę świadczenie pieniężne w wysokości od 5000 do 60 000 złotych.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: