Kolekcja Smarta
Szykowny, elegancki, stylowy, modny i do tego bystry, mądry i zaradny. To wszystko określenia odpowiadające angielskiemu słowu "Smart". Taki jest też jeżdżący od ponad 10 lat po drogach na pięciu kontynentach niewielki samochodzik, który dzisiaj doczekał się swojej kolekcji mody.
Kolekcja Smart powstała w kooperacji z francuskim salonem Colette i stworzona została przez projektantów pięciu międzynarodowych marek designerskich, a każdy przedmiot wyprodukowany zostanie w limitowanej liczbie 150 sztuk.
Baletki firmy Melissa; cena 45 euro |
fot. Daimler
|
Sklep Colette został otwarty w 1997 roku w prestiżowej paryskiej dzielnicy nr 1 i nie jest zwykłym sklepem. Na trzech piętrach można znaleźć wszystko, co tylko przyspiesza puls wilebicielek mody – od ekskluzynych ubrań przez książki, kosmetyki i muzykę po elektroniczne gadżety. Oferuje nie tylko produkty znanych marek, ale także wzory młodych projektantów i artystów.
Colette wybrała pięć brandów, pochodzących z Paryża, Nowego Jorku, Berlina i nowych dla Smarta rynków, a więc Brazylii i Danii. Inspiracją była miejska mobilność, unikalny wzór i współgranie ze środowiskiem naturalnym, czyli kluczowe wartości stojące za filozofią powstania Smarta. Wszystkie produkty zostały wykonane z surowców, które podlegają recyklingowi, a niektóre z materiałów już przetworzonych.
Brazylię reprezentuje Melissa, wytwarzająca obuwie z plastiku pochodzącego z recyklingu. Dostępne są srebrne baletki „Campana Corallo” i męskie buty „Aranha” w matowym popielatym kolorze, które wzorowane były na butach rybaków z południa Francji. Graficzne motywy są cechą charakterystyczną duńskiej marki, która od 2002 roku sprzedaje T-shirty z nadrukami. Wood Wood produkuje koszulki
z organicznej bawełny, a filozofią firmy jest harmonije połączenie z naturą. Niemiecka firma Lala Berlin zaprojektowała malowany, ręcznie szal wykonany z mieszanki bawełny i jedwabiu.
Korale, naszyjnik czy ozdoba Smarta? Każdy wzór kosztuje 80 euro |
fot. Daimler
|
Następną firmą zaproszoną do współpracy przy projekcie Colette i Smarta jest nowojorski Opening Ceremony. Torba na ramię firmowana przez tę markę idealnie nadaje się na zakupową wyprawę niewielkim samochodzikiem Daimlera. Do tego posiada jako wyposażenie bardzo przydatne drobiazgi, jak otwieracz do butelek i miarkę, wykonane z surowców wtórnych.
Paryska grupa Andrea Crews projektuje biżuterię wykonywaną wyłącznie z używanych materiałów. Dla tej specjalnej kolekcji zespół stworzył 150 unikalnych wzorów biżuterii, które jak twierdzi założycielka grupy, mogą być noszone na szyi, przy kluczykach samochodowych albo mogą zawisnąć na wstecznym lusterku małego miejskiego Smarta.
Artykuły z kolekcji Colette i Smart można obejrzeć i zakupić w sklepie przy Rue Saint-Honore w Paryżu lub na stronie www.colette.fr.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: