Kolekcja akcesoriów audio z logiem Ferrari
Logic3 prezentuje nowe słuchawki stworzone w hołdzie dla Ferrari.
Seria spotkała się z ciepłym przyjęciem na konferencji CES 2012, gdzie została zaprezentowana po raz pierwszy. Zdobyła też nagrodę za najlepszy design, przyznawaną przez portal iLounge.com. Na polski rynek kolekcja trafi za sprawą dystrybutora, firmy ASBIS.
Alonso i Massa, czyli team Ferrari, prezentują nową kolekcję Logic3 |
fot. materiały producenta
|
Serię tworzą dwie linie. Inspiracją dla The Scuderia Ferrari Collection stały się zawody F1, w których marka króluje od 1950 roku, pozostając najbardziej utytułowanym teamem w historii. Z kolei The Ferrari Cavallino Collection wykorzystuje grafikę logo firmy – słynnego ‘Cavallino Rampante’ z aut GT. Każdy z modeli słuchawek został wykonany w jednym z 7 stylów z użyciem materiałów przypominających błyszczącą karoserię. Wykończenie jasną skórą przywołuje na myśl miękką teksturę tapicerki wnętrza włoskich samochodów.
Najnowsze
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara. -
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Zostaw komentarz: