Kolejny zlot już za nami
Czwarta edycja Międzynarodowego Zlotu Ciężarowych Pojazdów Tuningowanych odbyła się w lipcu 2008 roku. Przyjechało 150 pojazdów tuningowanych z Polski, jak i z innych krajów Europy. Za sterami niektórych zasiadły również "delikatne" kobiety. Drugą nagrodę Master Trucks odebrała Alicja Druzgała, za swoje "cudowne dziecko" - pomoc drogową Renalt Premium Laweta. Kolejna edycja odbędzie się w dniach 17-19 lipiec 2009 roku.
Zlot uważam za otwarty – powiedział Sławek Sochacki |
![]() |
fot. E.Wolska |
Zawód kierowcy, jego romantyka zawsze kojarzą się z wolnością, swobodnym pokonywaniem przestrzeni, „połykaniem” tysięcy kilometrów drogi. Truckerzy to samotnicy złączeni ze swoją maszyną i pędzący w dal. Choć zdarzają się w ich pracy taki momenty, że chcą na chwile przystanąc i pochwalić się swoją maszyną. Właściwą ku temu okazją są coroczne edycje Międzynarodowego Zlotu Ciężarowych Pojazdów Tuningowanych w Opolu. Spotkanie truckerskie przyciąga coraz więcej zainteresowanych, zarówno uczestników ze swoimi pojazdami, jak również osób chcących podziwiać te „dzieła sztuki”.
– Z roku na rok widać jak coraz więcej, coraz ciekawszych samochodów przyjeżdża do Opola – ocenił Zbigniew Kołodziejek, DAF Trucks Polska, przedstawiciel głównego sponsora zlotu.
Obecni na zlocie miłośnicy ciężarówek mieli okazję wziąć udział w licznych konkursach, m.in. przeciąganie liny z przywiązanym na jej środku ciągnikiem DAF XF105, jak również jazdę precyzyjną. Również najmłodsi uczestnicy mieli okazję wziąć udział w licznych konkursach.
Największym zainteresowanie cieszyła się jedyna na świecie ciężarówka o zasłużonej nazwie „Czerwona perła”. Pojazd został zbudowany przez firmę Svempas na bazie modelu Scania T i wyposażony w silnik V8 o mocy 1000 KM, spełniającym normę Euro 4. Stworzenie Red Pearl, zajęło ponad 4 lata, a same prace związane z malowaniem pojazdu kosztowały ponad 15 000 USD.
Ciężarówki pomalowane w najrówniejsze motywy oraz perfekcyjnie dopracowane wnętrza dowodzą, że w prawdziwą pasję warto inwestować.
Do zobaczenia juz za rok – mówi Andrzej Wachowski |
![]() |
fot. E.Wolska
|
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: