ŠKODA Octavia w sprzedaży od 59 500 złotych
Ceny trzeciej generacji ŠKODY Octavia zaczynają się już od 59 500 złotych.
Nowy model zadebiutuje na polskim rynku w marcu 2013 roku i będzie oferowany w trzech wersjach: Active, Ambition i Elegance. Nowa Octavia Active z silnikiem 1.2 TSI o mocy 85 KM to wydatek 59 500 złotych. Już w podstawowej wersji klient otrzymuje w wyposażeniu standardowym m.in. klimatyzację Climatic i radio Blues z czterema głośnikami. ŠKODA Octavia z podstawowym silnikiem w bogatszej wersji Ambition kosztuje 65 000 złotych. Wyróżniają ją dodatkowo m.in. podłokietnik z przodu Jumbo Box, skórzana i wielofunkcyjna kierownica z obsługą radia, wyświetlacz MAXI-Dot, czujniki parkowania z tyłu oraz światła przeciwmgielne.
fot. Skoda
|
Ceny najbogatszej wersji Elegance z silnikiem 1.2 TSI o mocy 105 KM rozpoczynają się od 73 350 złotych. Decydując się na ten wariant klient otrzyma również m.in. czujniki parkowania z przodu i z tyłu, radio Bolero z kolorowym ekranem dotykowym o przekątnej 5,8 cala (z CD/MP3 i wejściem USB), elektrycznie składane i podgrzewane lusterka zewnętrzne czy 2-strefową klimatyzację Climatronic z czujnikiem jakości powietrza AQS. Najtańszy diesel 1.6 TDI (105 KM) kosztuje 74 550 złotych w wersji Active, 80 050 złotych w Ambition i 84 050 złotych w Elegance.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: