
Kochamy nudne kolory samochodów i badania to potwierdzają
Wystarczy rzucić okiem na parking pod centrum handlowym lub szybko przejrzeć kilka konfiguratorów samochodów online, aby zobaczyć, które kolory są najpopularniejsze w nowych autach. I cóż, z salonów nie wyjeżdżają samochody we wszystkich kolorach tęczy.
Najpopularniejszym kolorem samochodu, według badania przeprowadzonego przez iSeeCars.com w USA, jest biały, a zaraz za nim czarny. Potem szary, potem srebrny. Wszystko to jest bardzo monochromatyczne. I te odcienie szarości stanowią aż 77,1% palety kolorystycznej nowych aut w Ameryce!
Pierwszy żywszy odcień, który pojawia się na liście, to czerwony – na piątym miejscu z nieco ponad 10% udziałem w rynku. Następny jest niebieski z 9% wynikiem, a potem… szkoda pisać. Kolorystyczna paleta nowych samochodów drastycznie się zmniejsza.
Przeczytaj też: On ma własny Batmobil!
1. Biały, 23,9%
2. Czarny, 23,2%
3. Szary, 15,5%
4. Srebro, 14,5%
5. Czerwony, 10,3%
6. Niebieski, 9%
7. Brązowy, 1,4%
8. Zielony 0,7%
9. Beżowy 0,4%
10. Pomarańczowy 0,4%
11. Złoto, 0,3%
12. Żółty 0,2%
13. Fioletowy, 0,1%
Dane pochodzą z lat 2014-2018, ale szczerze mówiąc nie byłybyśmy zaskoczone, gdyby teraz szarości jeszcze bardziej królowały. Oczywiście nie obarczamy winą za nudne kolory firm samochodowych, ponieważ jesteśmy pewne, że chętnie pomalowałyby swoje samochody na dowolny kolor, jaki tylko zamówią klienci. A że my jako klienci, kochamy nudne kolory to już inna sprawa…
Przeczytaj też: Czy Red Bull będzie produkować silniki? Czy doda im skrzydeł?
Najnowsze
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
Pośród wielu dostępnych na rynku modeli aut dostawczych Volkswagen Transporter wyróżnia się jako lider w swojej klasie, oferując nieprzeciętne możliwości dostosowane do potrzeb firm działających w sektorze logistycznym. Precyzja wykonania w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi sprawia, że model ten cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców poszukujących optymalnego pojazdu dla swojej floty. Wysokie standardy jakości idące w parze z ekonomiczną eksploatacją stanowią fundament sukcesu tego modelu na wymagającym rynku pojazdów użytkowych. -
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
Zostaw komentarz: