
Kobiece szkolenia motocyklowe na torze Lublin
„MotoKobiece” to akcja szkoleń motocyklowych tylko dla kobiet na Torze Lublin.
„W kobietach siła!” – to hasło przewodnie szkoleń tylko dla motocyklistek na torze Lublin. Organizatorzy dbają o pełen komfort nauki, dlatego szkolenia odbywają się pod okiem doświadczonych instruktorów i bez zewnętrznych obserwatorów.
Treningi mają na celu poprawienie techniki jazdy, poprawę pozycji na motocyklu, poznanie zasad jeżdżenia po nitce toru. Pomysłodawczynią szkolenia jest „Milka” – motocyklistka z Lublina, która zauważyła brak typowo kobiecych szkoleń na rynku.
Treningi odbywają się zwykle raz w miesiącu, na torze ODTJ Lublin przy ul. Grygowej 32, a ich koszt to 320 zł za dzień (godz. 10.30-19.30). Na torze jest 4 instruktorów sportów motocyklowych z Moto-Sekcji ( min. byli zawodnicy, mistrzowie Polski i reprezentanci Kadry Narodowej w sportach motocyklowych) .
Przewidziany program kobiecego treningu to:
1 .Omówienie teorii i zadań praktycznych.
2. Zapoznanie uczestników z zasadami poruszania się po obiekcie.
3. Pozycja na motocyklu, ze szczególnym naciskiem na pozycję w zakręcie – jazda po okręgu.
4. Rozgrzewka, manewry przy małych prędkościach (balansowanie na progu równowagi, szczególnie istotna umiejętność przy manewrach w miejskim ruchu drogowym).
5. Symulacja sytuacji awaryjnych (awaryjne hamowanie, omijanie przeszkody ze świadomym wykorzystaniem przeciwskrętu).
6. Dynamiczna jazda w zakręcie (kontrola gazu w zakręcie, prawidłowy tor jazdy w zakręcie oraz serii zakrętów, prowadzenie wzrokiem, przeciwskręt).
7. Manewry uliczne ( przeszkody i zadania do pokonania na nitce toru).
8. Jazda ” torowa ” i wykorzystanie nabytych umiejętności.
Wakacyjne szkolenia odbędą się w dniach 13 lipca i 24 sierpnia. Ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Dokonanie przelewu jest potwierdzeniem udziału. Drobne przekąski i napoje są w cenie.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: