
Kobiece podsumowanie 2. Rajdu Śląskiego
Podczas 2. Rajdu Śląskiego zawodnicy mieli do pokonania 9 odcinków specjalnych o łącznej długości ponad 112 kilometrów, a do rywalizacji zgłosiło się 125 załóg.
Tomasz Kasperczyk i Damian Syty (Ford Fiesta R5) świętowali swoje drugie zwycięstwo w klasyfikacji generalnej Rajdu Śląska. Jakub Brzeziński i Kamil Kozdroń (Skoda Fabia R5) ze stratą jedynie 0,2 sekundy uplasowali się na miejscu drugim i nadal z dużą przewagą nad konkurentami pozostają liderami cyklu RSMP. Zbigniew Gabryś i Artur Natkaniec (Ford Fiesta R5) zajęli najniższy stopień podium.
Metę mistrzostw Polski osiągnęło 28 załóg, a w tym: Rafał Kulka i Aneta Marcol. Załoga Renault Clio R3 uplasowała się na 25. miejscu w klasyfikacji generalnej i 1 w klasie:
Najszybszymi zawodnikami Motul HRSMP w Rajdzie Śląska okazali Robert Luty i Marcin Celiński w Subaru Legacy, a metę osiągnęło 21 załóg. Jedyna zawodniczka w roli pilota w tym cyklu to Anna Sak, u boku Michała Szerli w Citroenie AX Gti. Załoga zajęła 5 miejsce w kategorii PZM 5:
Rajd Śląska był debiutem w Motul HRSMP Aleksandry Kujawy za kierownicą Hondy Civic, która wystartowała z Bartłomiejem Pawlikiem w roli pilota. Załoga niestety mety nie osiągnęła:
2. Rajd Śląski był także rundą mistrzostw Śląska i 35 załóg tego cyklu zobaczyliśmy na mecie. Niestety z kilku zawodniczek w roli pilota, do mety dotarła tylko jedna – Inez Adamska u boku Krzysztofa Pacholca (Mitsubishi Lancer EVO X). To była najszybsza załoga rajdu oraz i klasy Open N:
A z numerem 129 wystąpiła druga zawodniczka rajdu za kierownicą – Agnieszka Załęcka. W Hondzie Civic towarzyszył jej pilot Oskar Olszewski, a załoga zajęła 16. miejsce w klasyfikacji generalnej i 6. w klasie:
Teraz na zawodników i zawodniczki czeka zasłużona przerwa wakacyjna, aż do Rajdu Rzeszowskiego, który jest zaplanowany na 9-11 sierpnia.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: