Klima i ogrzewanie na motocyklu? Film.
A dlaczego by nie? Mamy już podgrzewane manetki motocyklowe, buty i inne patenty, teraz nadeszła pora na ogrzewanie bądź chłodzenie naszego ciała. Jest za zimno na jazdę na jednośladzie? Wystarczy odpowiedni sprzęt, kamizelka i możesz ruszać w trase choćby dziś! Zobacz jak to sprytnie działa.
fot. Entrosys |
Tego należało się spodziewać. Mamy już przecież tyle rozwiązań, dzięki którym jazda w niesprzyjających warunkach na motocyklu wcale nie musi być wyzwaniem. Ogrzewane manetki, „ocieplane” z akumulatora buty, specjalne płytki ogrzewające, czy podgrzewane pasy nerkowe nie są już nowinką. Ale mobilna klimatyzacja owszem (nie mówimy tutaj o tej, montowanej np. w Gold Wingu).
fot. Entrosys |
Firma Entrosys wymyśliła ciekawą ideę poręcznej skrzyneczki montowanej na tylnej kanapie motocykla, która jest jednocześnie niewielkim wentylatorem. Z niego, za pomocą rury, biegnie ciepłe lub chłodne powietrze do specjalnie zaprojektowanej kamizelki, rozprowadzającej powietrze po ciele kierowcy. Proste i praktyczne.
fot. Entrosys |
fot. Entrosys |
Przyrząd zamyka się na zamek typowy dla bagażnika jednoślada, żeby nie musieć go zdejmować za każdym razem, gdy zsiada się z motocykla. Temperaturę reguluje sie za pomocą kontrolera bezprzewodowego w kształcie pilota zamontowanego przy lewej manetce.
Cena tego urządzenia będzie już niebawem podana, ale już teraz – jeśli zarejestrujesz się na stronie http://entrosys.com/rebates/ – możesz skorzystać z 20% rabatu na jeden z 500 pierszych egzemplarzy tego sprzętu.
Niestety, prawodopodobnie przewożenie na motocyklu pasażera, gdy zamontowana jest klimatyzacja raczej nie będzie możliwe; podobnie w przypadku zabrania topcase (bagażnik montowany na stelażu za tylną kanapą), czy chęci zabrania na tylnej kanapie jakichkolwiek bagów. Za to w letnich korkach możemy się czuć komfortowo, choć nasuwa się pytanie: czy aby się z tego wszystkiego nie przeziębimy?
Źródło: Entrosys
Najnowsze
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Volvo EX30, najmniejszy SUV szwedzkiej marki, udowadnia, że bezpieczeństwo nie jest kwestią rozmiaru. Model ten właśnie uzyskał maksymalną, pięciogwiazdkową ocenę w najnowszych testach bezpieczeństwa Euro NCAP, potwierdzając tym samym zaangażowanie szwedzkiej marki w zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zwłaszcza w wymagających warunkach miejskich -
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
-
Nowa Toyota Hilux Mild-hybrid 48V od 170 900 zł netto
-
Dacia Duster z tytułem CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
-
To auto kończy właśnie 10 lat – było pierwszą hybrydą coupe tej japońskiej marki
Zostaw komentarz: