Klaudia Podkalicka i Joanna Miller po Verva Street Racing
Verva Street Racing to wielkie święto wszystkich miłośników motoryzacji. W samym sercu Warszawy swoje umiejętności prezentowali kierowcy m.in. Formuły 1, rajdowcy, motocykliści i kaskaderzy. Przed 100-tysięczną publicznością wystąpiły również Klaudia Podkalicka i Joanna Miller.
Verva Street Racing to impreza, podczas której można było oglądać w jednym miejscu najróżniejsze pojazdy. Odbyło się ponad 40 wyścigów i pokazów. Tuż po rozpoczęciu imprezy oficjalną paradą, na torze ulicznym kolejno pojawiały się bolidy ścigające się niegdyś w morderczym wyścigu Le Mans, po nich na scenę wkroczyły legendarne brytyjskie auta sportowe, historyczne samochody rajdowe z tras Monte Carlo, Fordy Mustangi, motocykle marki Harley-Davidson, a nawet amerykański wóz strażacki.
W ósmym bloku, który rozpoczął się ok. 14.30, podziwiać można było specjalistów od samochodowego i motocyklowego stuntu. Po motocyklistach na torze pojawiły się różne modele Lamborghini, amerykańskie muscle cars, bolidy Formuły 1 i Formuły 3, samochody przygotowane do driftu, auta rajdowe i wiele, wiele innych.
Klaudia rozdaje autografy |
![]() |
fot. OtoMoto Team
|
Kolejnym motocyklowym akcentem był blok nr 20 z udziałem motocykli Dakar i Supermoto, gdzie mogliśmy podziwiać Joannę Miller, startującą w Mistrzostwach Świata oraz w Pucharze Polski Kobiet w Motocrossie. Tym razem Asia pojechała na motocyklu typu supermoto – KTM Duke 690.
Przejazd Klaudii Podkalickiej miał miejsce w bloku nr 22 – Cross & Country, w którym udział wzięli zawodnicy rajdów terenowych. Klaudia Podkalicka to jedyna kobieta w Polsce i w Europie ścigająca się w tej zdominowanej przez mężczyzn konkurencji. Można ją było oglądać za kierownicą Mitsubishi Pajero T2. Klaudia wraz z innymi sportowcami wzięła także udział w pokazowej zmianie kół w bolidzie Formuły 3.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
A przypadkiem Asia nie brała udziału zmianie kół?
Anonymous - 5 marca 2021
Zapraszamy na Joanny FanPage na facebook: http://www.facebook.com/joannamillermotocross