Kierownica bolidu F3 bez tajemnic
Do czego służą te wszystkie przyciski?
Sophia Flörsch w sezonie 2020 była pierwszą i jedyną kobietą, startującą w Mistrzostwach FIA Formuły 3, odkąd ta seria powstała przez połączenie GP3 i Europejskiej Formuły 3.
Przeczytaj też: Sophia Flörsch debiutuje w Mistrzostwach FIA Formuły 3
Niemiecka zawodniczka postanowiła podzielić się z fanami kilkoma tajemnicami ze świata F3 i opowiedzieć dokładnie, jak działa kierownica bolidu FIA F3:
Używamy tej samej kierownicy co Formuła 2 i Formuła E. Wyglądają dokładnie tak samo, tylko przyciski i pokrętła służą do różnych zastosowań.
Pit Limiter, Radio, VSC i Reverse to najważniejsze przyciski. Jest też kilka przycisków, które istnieją, ale tak naprawdę nigdy ich nie używasz…
https://www.youtube.com/watch?v=nzgwHYWxCdw
Przeczytaj też: Sophia Flörsch zdradza, który kask jest jej ulubionym
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: