
Kierowca tira okazał się jeszcze bardziej bezmyślny i niebezpieczny od kierowcy BMW?
I znowu kolejny agresor w BMW. Tych to nigdy nie zabraknie, prawda? Nie nam to oceniać, ale gdybyśmy mieli oceniać poniższą sytuację, to widzimy tu więcej niż jednego winowajcę.
Bardzo lubimy takie sytuacje. Kiedy kierowca podający się za ofiarę pokazuje tylko fragment sytuacji i wspomina najwyżej, że „tamten drugi mu coś zarzucał, ale to nieprawda”. I mamy tak uwierzyć na słowo? Agresji na drodze nic nie usprawiedliwia, ale za dużo już widzieliśmy bezmyślnych lub złośliwych kierujących, którzy potem kreowali się na ofiary.
Kolejny agresywny kierowca w BMW. Kolejny sprowokowany przez innych?
O co poszło w tej sytuacji? Jak pisze sam auto nagrania „niby mu wymusił”, ale od razu odrzuca ten argument, wyjaśniając, że co prawda widział BMW w lusterku, ale żeby doszło do wymuszenia „chyba musiał jechać z 200”. Czyli jeśli drugi kierowca według subiektywnej oceny autora jechał zbyt szybko, to można na nim wymuszać pierwszeństwo?
Agresywny kierowca Laguny nie lubi widoku długich świateł
Potem przypuszcza, że mogło chodzić o zbyt długie wyprzedzanie drugiej ciężarówki. Czy to prawda? Nie wiemy, bo nie ma tego na nagraniu. Widzimy za to, że kierowca BMW macha, żeby kierujący tirem zjechał na pobocze ekspresówki. A ten to robi! Świadomie łamie przepisy i stwarza zagrożenie w nadziei na konfrontację z drugim kierowcą! Skończyło się tylko na ostrej wymianie zdań, która mogła zostać przerwana szybką śmiercią kierującego BMW, który bezmyślnie przechadzał się po drodze ekspresowej. Gratulujemy obu panom.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: