
Kierowca Porsche doprowadził do kolizji na autostradzie? Czy raczej polski styl jazdy?
Lista grzechów polskich kierowców, podczas jazdy autostradami, jest dość długa, a kilka przykładów możecie zobaczyć na tym nagraniu. Plus wizualizację tego co się może stać, kiedy je popełniamy.
Można powiedzieć, że nagranie zaczyna się od typowego widoku na polskiej autostradzie. Prawym pasem jadą ciężarówki, a lewym, ślamazarnie, wyprzedzają je auta osobowe. Autor nagrania podaje, że jechali 110 km/h. Brawo, po to na autostradzie można jechać 140 km/h, żeby pędzić 110 km/h lewym pasem.
Ekspert nie ma pojęcia o jeżdżeniu autostradą? Sprawdzamy kontrowersyjny film
Drugi typowy obrazek, to auta siedzące sobie na zderzakach. Nawet w mieście trudno o taką jazdę „na glonojada”, jak czasami ma miejsce na autostradzie. Ale to tradycyjny sposób sygnalizowania innym kierowcom, że chce się jechać szybciej, a poza tym przecież na autostradzie nic nam nie wyskoczy pod koła, więc ten przed nami nie będzie nagle hamował, prawda?
Skrajnie niebezpieczne wyprzedzanie na autostradzie
No prawda, chyba że zdarzy się coś niespodziewanego. Albo ten przed nami będzie złośliwy. I chyba opcja numer dwa tutaj zadziałała. Obstawiamy, że kierowca Porsche Panamery chciał postraszyć osobę jadącą Range Roverem Evoquem. Może za to, że siedziała mu na zderzaku, może za to że mrugnęła na niego światłami? Może też dlatego jechał tak wolno lewym pasem?
Chciał zawrócić na autostradzie, korzystając z kładki dla pieszych
Kierowca Range Rovera zdążył zareagować, ale siedzący mu na zderzaku kierujący Citroenem Berlingo już nie. Doszło do kolizji, której autorowi nagrania udało się uniknąć tylko dlatego, że trzymał od poprzedzających go pojazdów trochę bardziej bezpieczny dystans. A kierowca Porsche odjechał.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Celowe działanie dla wyłudzenia odszkodowania