
Kierowca BMW nie umie wchodzić w zakręty, ale za to nauczył się latać
Czy tego kierowcę za bardzo poniosła wiara w sportowy charakter aut BMW? Może nie potrafi jeszcze ocenić prędkości, z jaką powinien wchodzić w zakręty?
Wiele osób uważa, że samochody z napędem na przednie koła są mało ciekawe, ponieważ w zakrętach płużą przodem. Z kolei mające napęd na tylną oś, zarzucają tyłem w zakrętach, co dla amatora jest trudniejsze w opanowaniu, ale jaką frajdę daje doświadczonemu kierowcy.
Kierowca BMW nie opanował napędu na tył?
Prawda niestety jest brutalna – to wszystko nie zależy od samochodu, tylko od osoby siedzącej za kierownicą. Popatrzcie tylko na poniższe wideo. Kierowca BMW serii 3 opuszcza drogę wielopasmową zjazdem, który kończy się 90-stopniowym łukiem. Jedzie zbyt szybko i co się dzieje?
Kierowca BMW ma problem z obserwacją drogi, więc atakuje innego kierowcę
BMW płuży przodem jak jakiś miejski hatchback. Ciemny odcień asfaltu sugeruje, że w tym miejscu mógł być on wilgotny, co z pewnością nie pomogło. Prawa fizyki nie pytają na którą oś masz napęd – jeśli skręcisz kierownicą, a przednie koła nie będą miały przyczepności, każde auto zachowa się tak, jak to na filmie.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: