Kia Niro – cena w Polsce. Ile kosztuje wersja hybrydowa, a ile elektryczna?
Zelektryfikowany crossover Kii po pięciu latach od debiutu doczekał się drugiej generacji. Na rynku nowa Kia Niro debiutuje w trzech osobach: jako klasyczna hybryda, hybryda plug-in i jako samochód elektryczny.
Kia Niro, obok kompaktowego crossovera XCeed i bestsellerowego SUV-a Sportage, należy do najpopularniejszego segmentu samochodów w Polsce, czyli do tzw. C-SUV.
Nowa Kia Niro będzie dostępna, tak jak jej poprzedniczka, jako hybryda, hybryda plug-in oraz elektryk e-Niro.
Modele PHEV i HEV korzystają z silnika benzynowego Smartstream 1.6 GDI, z którym współpracuje sześciobiegowa przekładnia dwusprzęgłowa drugiej generacji (6DCT).
Kia Niro HEV dysponuje łączną mocą 141 KM generowaną przez czterocylindrową jednostkę napędową w połączeniu z synchronicznym silnikiem elektrycznym o mocy 43 KM. W wersji PHEV silnik elektryczny o mocy 84 KM zapewnia łączną maksymalną moc 183 KM i zasięg na napędzie elektrycznym do 65 kilometrów.
Nowa elektryczne Kia Niro na jednym ładowaniu przejedzie 463 kilometry. Maksymalna moc silnika elektrycznego wynosi 204 KM i jest dostępna w zakresie od 6 000 do 14 600 obr./min. Maksymalny moment obrotowy ma wartość 255 Nm. Elektryk od 0 do 100 km/h rozpędza się w 7,8 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 167 km/h.
Doładowanie litowo-jonowego akumulatora Niro EV, który może zmagazynować 64,8 kWh energii, od 10 do 80% za pomocą odpowiedniej szybkiej ładowarki prądu stałego zajmuje zaledwie 43 minuty.
Kia Niro – cena w Polsce
Nowa Kia Niro jest dostępna do zamawiania w Polsce od:
- 117 900 złotych za wersję hybrydową
- 142 900 złotych za wersję hybrydową typu plug-in
- 167 900 złotych za wersję elektryczną
Nowa Kia Niro już w standardzie oferuje między innymi kamerę cofania oraz tylne czujniki parkowania, światła dzienne, drogowe i mijania LED (tak samo światła tylne), dwustrefową, automatyczną klimatyzację oraz system autonomicznego hamowania z funkcją wykrywania pojazdów, pieszych i rowerzystów.
Elektryczna Kia Niro zadebiutuje na polskim rynku w sierpniu. Modele z napędem hybrydowym i hybrydowym typu plug-in trafią do salonów miesiąc wcześniej.
Najnowsze
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
“Duży Range”, "flagowy Range” lub - kierując się oznaczeniami producenta - Range Rover L460. Nazw sporo, ale wszystkie dotyczą jednego modelu - najbardziej luksusowego, największego i najdroższego, jaki możecie znaleźć w katalogu Land Rovera. Sprawdziłyśmy, co możemy kupić, jeżeli “zwykły” luksus to dla nas jeszcze za mało. -
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
-
Nowa Toyota Hilux Mild-hybrid 48V od 170 900 zł netto
-
Dacia Duster z tytułem CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
Zostaw komentarz: