Ketchup made by… Volkswagen!
Kurtki, breloczki, czapeczki, akcesoria samochodowe i domowe - takie gadżety sygnowane logo znanych samochodowych marek znamy dobrze. Ale żeby firmy samochodowe robiły jedzenie? Tego jeszcze nie grali.
![]() |
fot. VW
|
Co to jest – czerwony i zrobiony z pomidorów? No jasne, że ketchup! Na pewno zastanawiacie się dlaczego o czerwonym sosie do kanapek piszemy na portalu motoryzacyjnym dla kobiet.
Odpowiedź jest prosta, lubimy śledzić motoryzacyjne ciekawostki, a jeden z samochodowych producentów postanowił takowy przysmak wyprodukować. Ketchup z niemieckiego Wolfsburga ma idealnie współgrać z kiełbaskami curry serwowanymi pracownikom fabryk. Czy Volkswagen odkrył nowy rynek i walczy w ten nietypowy sposób z kryzysem? W końcu jeść trzeba zawsze.
Niemiecki producent zaprezentował swój smaczny produkt na największych targach klasycznych samochodów w Essen. Jego butelkowany sos kosztuje 3 euro i zostanie wypuszczony na rynek tylko w tysiącu egzemplarzy. Ketchup sygnowany przez firmę Kraft ma etykietę z kultowym Beetle z lat 50. i ma oparty „na tradycyjnej recepturze” skład.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: