Kaski integralne Shoei NXR – charakterystyka serii
Spokojnie można pokusić się o stwierdzenie, że w swojej klasie nie mają sobie równych. Poznaj integralne kaski z serii Shoei NXR.
Sportowo-miejska seria integralnych kasków Shoei NXR to propozycja rodem z Kraju Kwitnącej Wiśni, stworzona z myślą o najbardziej wymagających motocyklistach, którzy wyjątkowo cenią sobie swoje bezpieczeństwo oraz komfort. Są solidne, lekkie, wygodne, precyzyjnie zaprojektowane, kompaktowe i świetnie wyglądają, a w dodatku producent obejmuje je 5-letnią gwarancją. Brak zbędnych ozdobników na skorupie dodaje im stylu.
Skorupa w czterech rozmiarach
Tworząc ofertę czterech rozmiarów skorupy zewnętrznej, japoński producent zadbał o jak najbardziej komfortowe dopasowanie kasków integralnych z serii Shoei NXR do głowy każdego motocyklisty. Wybierać możesz spośród wariantów od XXS-S, przez M i L, aż po XL-XXL. Skorupa wykonana została z pięciowarstwowego mulikompozytu włókien szklanych, 3D i organicznych, które sprawiają, że jest niezwykle elastyczna i odporna na uderzenia. Zintegrowano w niej spojler zmieniający kierunek przepływu powietrza i dzięki temu odciążający kark.
Maksymalne bezpieczeństwo
Maksymalną ochronę głowy w integralnych kaskach Shoei NXR, spełniających normę ECE 22/05, gwarantuje wykonanie podwójnego wypełnienia EPS z materiałów o różnej gęstości. Dzięki temu absorpcja wstrząsów i ewentualnych uderzeń jest tu niebywale wysoka. Ponadto, wyposażone są w system E.Q.R.S., który – w sytuacji, gdy doszłoby do wypadku drogowego – umożliwia bezproblemowe wyjęcie wkładek bocznych przez ratownika medycznego i bezpieczne zdjęcie kasku z głowy motocyklisty. Wszystko to sprawia, że jeżdżąc w Shoei NXR możesz czuć się naprawdę pewnie.
Komfort w najlepszym wydaniu
Zaawansowana, aerodynamiczna konstrukcja kasków integralnych od japońskiego producenta skutecznie odciąża odcinek szyjny, niwelując zmęczenie tej części ciała i dzięki temu pozwalając na komfortową, nawet kilkugodzinną, ciągłą jazdę. Modele z tej serii wyposażono dodatkowo w innowacyjne zaślepki akustyczne, które redukują hałas. Wkładka centralna 3D, wkładki policzkowe oraz poszycie pasków zostały wykonane z wytrzymałych tkanin, dzięki czemu nie tylko posłużą latami, ale bez problemu można je też prać. W dodatku, producent zadbał o takie niespodzianki, jak dedykowane wgłębienie w poduszkach policzkowych, co pozwala wygodnie użytkować kask w okularach korekcyjnych, a także powiększona przestrzeń w okolicach uszu, za sprawą czego znajdziesz też miejsce na zestaw głośnomówiący.
Ultrawydajna wentylacja
Niebagatelny wpływ na wygodę użytkowania serii Shoei NXR ma również wyposażenie przez producenta wszystkich modeli w zaawansowany system ultrawydajnej wentylacji kanałowej, wykorzystujący efekt podciśnienia. Dzięki temu nieświeże, gorące powietrze jest regularnie usuwane z wnętrza kasku, byś jadąc odczuwał maksymalny komfort i w 100% mógł cieszyć się z przejażdżki. Ponadto, wszystkie modele zostały “uzbrojone” w odpowiednią liczbę wylotów powietrza w części czołowej oraz z tyłu.
Mnogość zalet w przypadku japońskiej serii integralnych kasków motocyklowych imponuje. Czy zatem Shoei NXR mają jakieś wady? Poza sporą ceną niektórych modeli, serii nie można niczego zarzucić. I choć kaski z tej linii nie należą do najtańszych, zdecydowanie warto w nie zainwestować, by zadbać o swój komfort oraz bezpieczeństwo podczas jazdy.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: