Kask pokryty super skórą od Lazera
Podróżowanie na dwóch kółkach sprawia nam niebywałą radość. Adrenalina staje się naszą towarzyszką, bo cóż może być piękniejszego niż spoglądanie na świat zza szybki kasku motocyklowego. Często jednak kwestie bezpieczeństwa bierzemy zbyt lekko, nie zdając sobie sprawy jak bardzo narażamy swoje życie i zdrowie.
Jak wiadomo, kask jest najważniejszą częścią ubioru ochronnego motocyklistki. Mimo, że zadbamy o to, aby był on markowy, nadal jesteśmy narażone na potencjalnie śmiertelne obrażenia głowy oraz kregów szyjnych. Kaski obecnie dostępne na rynku nie chronią przed tzw. urazem obrotowym oraz urazem wewnątrzczaszkowym. Do tego typu urazu dochodzi, gdy kierujący podczas upadku uderzy głową o asfalt. Twarda powłoka zwykłego kasku przy zetnięciu z podłożem powoduje obrót całej skorupy razem z głową jeźdźca. Dzieje się to tak szybko, że mózg nie jest w stanie przygotować się na taką sytuację, a my oczywiście zareagować. W wyniku takiego uderzenia często może dochodzić to urazów naczyń krwionośnych, nerwów, trwałego kalectwa, a nawet śmierci.
![]() |
fot. Motocaina, Lazer
|
![]() |
fot. Lazer
|
Na takie zdarzenia znalazł receptę Lazer i stworzył serię kasków Super Skin, które dzięki specjalnej powłoce mają dawać wiecej ochrony od urazów i aż 67,5% więcej szans na przeżycie. Super Skin to elastyczna membrana wykonana przy użyciu technologii PHPS (Philips Head Protection System), która pokrywa zewnetrzną powierznię kasku. Przytwierdzona jest specjalnym żelem, który podczas zderzenia z twardą nawierzchnią zapewnia poślizg membrany. Stymulować ma ona naturalny ruch skóry na głowie. Zadaniem tej specjalnej powłoki jest to, aby przy uderzeniu i zetknieciu z twardym brukiem, zapobiegła obrotowi kasku wraz z głową jeźdźca i zamortyzowała uderzenie.
Kask jest dostępny w trzech wersjach, w zależności od naszych upodobań i stylu jazdy.
Więcej informacji znadziecie na www.lazerhelmets.com
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: