Kask na skuter Ruby od Karla Lagerfelda
Atelier Ruby to ekskluzywna marka kasków na jednoślady. Większość egzemplarzy to limitowane serie, których projektantami zostają uznani designerzy świata mody. Z wełnianą powłoką na kasku od Lagerfelda, atrakcyjnym wzorem od Eley Kishimoto, czy wizerunkiem postaci z kreskówki są jak brylanty w świecie kasków.
![]() |
fot. Ruby
|
Kask od Karla Lagerfelda to element jego zeszłorocznej kolekcji. Został wyprodukowany jedynie w 100 egzemplarzach i kosztuje około 5200 złotych. Jego tweedowa, szara powłoka wygląda jak cieplutka, zimowa, czapka. Projektant do kompletu przewidział także niebanalną, jedwabną apaszkę (70 x 70 cm, 512 złotych) przedstawiającą nagą kobietę w wełnianym kasku Lagerfelda.
Atrakcyjna apaszka jedwabna autorstwa Lagerfelda idealnie pasuje do kompletu z kaskiem. |
![]() |
fot. Ruby
|
Kolejny kask ekskluzywnej maski Ruby zaprojektował małżeński duet projektantów ceniony przez designerów i trendsetterów na całym świecie – Eley Kishimoto. Firma znana jest z nowatorskich wzorów, które zamawiają u nich słynne domy mody m.in.: Marc Jacobs, Yves Saint Laurent, Jil Sander. Mark Eley i Wakako Kishimoto. Ich kask ma czarno-białą pepitkę, gwarantującą, że użytkownik jednośladu będzie wyjątkowo widoczny na drodze. Oryginalny kask kosztuje około 3850 złotych i oczywiście można dobrać do niego równie intrygującą jedwabną apaszkę.
Ostatnim hitem Ruby jest też kask firmowany nazwą SpongeBob Kanciastoporty (ang. SpongeBob SquarePants), zaprojektowany z okazji 10-lecia serialu animowanego produkcji Nickelodeon (w Polsce wydany na DVD w drugiej połowie 2005). Żółty wizerunek symatycznej postaci z kreskówki oczywiście spoczął zarówno na lakierze kasku, jak i na apaszce. Taką wyróżniającą się w tłumie motocyklistów ochronę głowy można kupić za 3200 złotych.
![]() |
fot. Ruby
|
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: