Kask na skuter Ruby od Karla Lagerfelda
Atelier Ruby to ekskluzywna marka kasków na jednoślady. Większość egzemplarzy to limitowane serie, których projektantami zostają uznani designerzy świata mody. Z wełnianą powłoką na kasku od Lagerfelda, atrakcyjnym wzorem od Eley Kishimoto, czy wizerunkiem postaci z kreskówki są jak brylanty w świecie kasków.
![]() |
fot. Ruby
|
Kask od Karla Lagerfelda to element jego zeszłorocznej kolekcji. Został wyprodukowany jedynie w 100 egzemplarzach i kosztuje około 5200 złotych. Jego tweedowa, szara powłoka wygląda jak cieplutka, zimowa, czapka. Projektant do kompletu przewidział także niebanalną, jedwabną apaszkę (70 x 70 cm, 512 złotych) przedstawiającą nagą kobietę w wełnianym kasku Lagerfelda.
Atrakcyjna apaszka jedwabna autorstwa Lagerfelda idealnie pasuje do kompletu z kaskiem. |
![]() |
fot. Ruby
|
Kolejny kask ekskluzywnej maski Ruby zaprojektował małżeński duet projektantów ceniony przez designerów i trendsetterów na całym świecie – Eley Kishimoto. Firma znana jest z nowatorskich wzorów, które zamawiają u nich słynne domy mody m.in.: Marc Jacobs, Yves Saint Laurent, Jil Sander. Mark Eley i Wakako Kishimoto. Ich kask ma czarno-białą pepitkę, gwarantującą, że użytkownik jednośladu będzie wyjątkowo widoczny na drodze. Oryginalny kask kosztuje około 3850 złotych i oczywiście można dobrać do niego równie intrygującą jedwabną apaszkę.
Ostatnim hitem Ruby jest też kask firmowany nazwą SpongeBob Kanciastoporty (ang. SpongeBob SquarePants), zaprojektowany z okazji 10-lecia serialu animowanego produkcji Nickelodeon (w Polsce wydany na DVD w drugiej połowie 2005). Żółty wizerunek symatycznej postaci z kreskówki oczywiście spoczął zarówno na lakierze kasku, jak i na apaszce. Taką wyróżniającą się w tłumie motocyklistów ochronę głowy można kupić za 3200 złotych.
![]() |
fot. Ruby
|
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: