![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2021!2F03!2Fae6cf283156176516ae9bf1473cdbb95cf4cc193.jpg)
Karolina Pilarczyk w nowej kampanii stołecznej Policji
Karolina Pilarczyk, najpopularniejsza drifterka w Polsce, podwójna Mistrzyni Europy w klasie kobiet, wzięła udział w najnowszej kampanii społecznej Komendy Stołecznej Policji, mającej na celu zwrócenie kierowcom uwagi na bezpieczeństwo na drodze.
Materiał z Karoliną to pierwszy spot, w którym występuje znana osoba, promujący najnowszą kampanię społeczną Komendy Stołecznej Policji. Wierzymy, że w ten sposób uświadomimy wielu kierowcom, że adrenalinę, którą wywołuje szybkość, można podnieść w inny sposób – powiedział rzecznik prasowy KSP, nadkom. Sylwester Marczak.
Pomysł na kampanię wypłynął od policjantów działających w warszawskiej grupie SPEED, którzy na co dzień podczas swojej służby walczą z „piratami” drogowymi. Jak dotąd, policjanci grupy SPEED zatrzymali prawie 4 tysiące praw jazdy, a tylko w 2019 roku nałożyli na niestosujących się do ograniczeń prędkości kierowców prawie 16 tysięcy mandatów karnych. W kampanii „Jak szybko to nie na drodze” wzięło udział kilku wybitnych sportowców, mistrzów w swojej dziedzinie, którzy przekonują, że droga nie jest miejscem do szybkiej ale do bezpiecznej jazdy. Już za tydzień w kolejnym spocie pojawi się kolejna gwiazda sportu, reprezentująca tym razem inną dyscyplinę, zapraszamy do śledzenia tej kampanii.
Z wielką przyjemnością odpowiedziałam na zaproszenie Policji do udziału w tej kampanii. Ja wielokrotnie w wywiadach powtarzam, że droga to nie jest miejsce do samochodowych popisów i wszystkich, którzy chcą pokazać swoje umiejętności zapraszam na tor. Bezpieczeństwo jest dla mnie szczególnie istotne, a jako „specjalistka” od poślizgów wiem jak niewiele trzeba aby samochód wpadł w poślizg a jak trudno go potem z takiego niekontrolowanego poślizgu wyprowadzić. Mam nadzieję, że ta kampania spowoduje, że kierowcy włączą czujność na drodze i powstrzymają swoje zapędy do szybkiej jazdy – mówi Karolina Pilarczyk. – A pasjonatów motoryzacji i szybkiej jazdy zapraszam na tory i zawody driftingowe – dodaje z uśmiechem zawodniczka.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: