Karolina Pilarczyk Mistrzynią Polski w klasie kobiet w Driftingowych Mistrzostwach Polski 2023
Karolina Pilarczyk zdobyła najwyższe laury w driftingu. Teraz dołącza tytuł Mistrzyni Polski!
Za nami Gala Sportu Samochodowego 2023. Najlepsi zawodnicy różnych dyscyplin motorsportu, odebrali w sobotę 25. listopada w Centrum Olimpijskim w Warszawie statuetki, puchary oraz szarfy za swoje sukcesy w sezonie 2023. W driftingu triumfowała Karolina Pilarczyk – najbardziej znana drifterka w Polsce i Europie. Swoje wysokiej klasy umiejętności przypieczętowała tytułem Mistrzyni Polski 2023.
Karolina Pilarczyk – Mistrzyni Polsko 2023 w driftingu
Choć ma już na koncie podwójne mistrzostwo Europy, to tytuł mistrzowski zdobyty we własnym kraju ma dla niej szczególną wagę. Jak wielokrotnie powtarzała, to polscy kibice są jej tajną mocą, która nawet w najtrudniejszych chwilach dawała jej motywację do walki i dla których właśnie bardzo chciała ten puchar zdobyć. Udało się w wielkim stylu i tego Karolinie gratulujemy.
Tegoroczna edycja Driftingowych Mistrzostw Polski, między innymi właśnie dzięki tak znanym zawodnikom jak Karolina Pilarczyk, to olbrzymi sukces tej dyscypliny. A liczby niech mówią same za siebie:
- 35 tys widzów na żywo podczas zawodów,
- 500 tys wyświetleń transmisji on-line i TV,
- 3,6 tys publikacji prasowych,
- 27 mln zasięgu odbiorców treści w social mediach ,
- 51 824 075 zasięgu kampanii promujących rozgrywki poszczególnych rund.
Na koniec dodajmy, że Karolina Pilarczyk sieje postrach nie tylko wśród kobiet, bowiem w klasyfikacji generalnej DMP uplasowała się w pierwszej dziesiątce, zostawiając za sobą ponad 30 mężczyzn, często bardzo dobrych i tytułowanych drifterów . Jak sama dodaje to tylko zaostrzyło jej sportowy apetyt na sezon 2024. Jeszcze raz gratulujemy tytułu Mistrzyni Polski 2023!
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: