Karolina Autosport przed rundą DMV
Karolina Lampel-Czapka wystartuje w trzeciej rundzie DMV Tourenwagen Challenge na Hockenheim Ring. To jedyna kobieta w stawce, która rywalizuje w klasie 9 z bliźniaczym Megane Trophy Szwajcara Jörga Schoriego, dwoma BMW M3 DTM, Toyotą MR2 Turbo oraz KTM X-Bow.
Dwa półgodzinne wyścigi odbędą się w sobotę na pętli Grand Prix o długości 4,574 km. Zgłoszono 46 kierowców z Niemiec, Szwajcarii, Czech, Polski i Szwecji. Na liście zgłoszeń znalazły się m.in. Audi A4 DTM,
12 Porsche, w tym sześć GT2, trzy Ferrari Challenge, trzy Vipery, Corvette. W ramach zawodów zostanie rozegrana runda polskich pucharów Kii cee’d i Picanto (w tej ostatniej startuje Magdalena Wilk w Kii oklejonej w barwy Motocainy).
![]() |
fot. Grzegorz Kozera
|
– Przerwa między rundami mistrzostw Polski jest dosyć duża, więc postanowiliśmy zaliczyć dodatkowy start. Wiadomo, że im więcej się trenuje i jeździ, tym lepsze przychodzą wyniki. Dwa tygodnie temu odwołano nam rundę mistrzostw strefy na Słowenii, ale otrzymaliśmy zaproszenie na DMV Tourenwagen Challenge
i postanowiliśmy z niego skorzystać. Jedziemy do Hockenheim – mówi Karolina. Dodaje – w zeszłym roku byliśmy na tym torze. Jest dosyć sympatyczny, fajnie się tam jeździ. Sądząc z listy zgłoszeń, będzie spora konkurencja. W mojej klasie oprócz innych samochodów jest drugie Megane Trophy i to mnie satysfakcjonuje. Chciałabym pościgać się jednakowymi autami. Aktualnie zmagam się z anginą, ale jestem optymistką przed weekendem. Ciężarówka teamu wyjeżdża dzisiaj, my wyruszamy jutro. Na piątek zaplanowano wolne treningi i dwie sesje kwalifikacyjne, a wyścigi odbędą się w sobotę. Cieszę się, bo w Hockenheim są też „kijanki” i fajnie, że będzie dużo zawodników z Polski.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: