
KAPPA przedstawia skórzaną kolekcję sakw motocyklowych KMLW
KAPPA wprowadza do swojego asortymentu linię toreb ze skóry bawolej, wyraźnie dedykowaną dla użytkowników motocykli klasycznych i custom.
Nowa seria skórzanych toreb Kappa KMLW (KappaMoto Leather Works) składa się z trzech modeli, nawiązujących do stylu retro. Do kolekcji należą: dwie sakwy boczne, torba mocowana pod przednią lampą oraz podręczna torebka na udo motocyklisty/tki. Estetykę vintage podkreśla skóra bawola, wykończona na matowy wygląd i minimalistyczne dodatki.
KMLW01 – to dwie, 28-litrowe sakwy boczne do zamocowania na motocyklu. Każda z nich zmieści nawet motocyklowy kask. Pas łączący torby umieszcza się pod siedzeniem, a dołączonymi paskami unieruchamia i reguluje ich położenie. Torby posiadają łatwe w obsłudze zapięcia, oraz kanały wentylacyjne.
KMLW02 – to mała, 3-litrowa torba, która pomieści jakieś podręczne drobiazgi np. narzędzia. Mocuje się ją z przodu motocykla, pod lampą, przypinając paskami do lag.
KMLW03 – to praktyczna torebka, którą motocyklista/tka zawsze może mieć przy sobie. Pomieści więcej, niż zwykła kieszeń, a dobrze przymocowana do uda nie przeszkadza w chodzeniu i jeździe. Mocuje się ją paskami, które są regulowane i umożliwiają dopasowanie do każdej sylwetki.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: