Kampania bezpieczeństwa dla mam na lato
Z okazji nadchodzących wakacji firma TomTom rozpoczęła kolejną, letnią odsłonę skierowanej przede wszystkim do mam kampanii promującej bezpieczne zachowanie na drodze.
Na stronie http://www.mamatomtom.pl można znaleźć porady względem poruszania się na drodze, jak również dzielić się wrażeniami z wakacyjnych wyjazdów. Mamy znajdą tam dla siebie interesującą platformę społecznościową, na której będę mogły publikować zdjęcia, zapoznawać się z sugerowanymi przez inne kobiety trasami i pomysłami na wypoczynek.
fot. TomTom |
Wszyscy użytkownicy nawigacji TomTom, niezależnie od posiadanego modelu, będą mogli uczestniczyć w drugiej edycji konkursu fotograficznego „Mamo, było super!”, w którym co miesiąc jedna osoba wygra nawigacje satelitarne TomTom Start 20. Tematyka zdjęć to rodzinne podróże z nawigacją TomTom. Ponadto, w ramach kolejnego konkursu „Wszystko o rodzinnych podróżach” autorki najciekawszych pomysłów na wycieczkę w rodzinnym gronie otrzymają drobne upominki w postaci płyt CD z bajkami dla swojego dziecka, które z pewnością urozmaicą pociechom podróż.
Kampania trwa od 12.07.2012 do 30.09.2012
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: