Kampania bezpieczeństwa dla mam
Firma TomTom, dostawca produktów nawigacyjnych, rozpoczęła właśnie kampanię promująca bezpieczeństwo na drodze, a skierowaną bezpośrednio do mam.
![]() |
fot. TomTom |
Na stronie internetowej http://www.mamatomtom.pl zostanie umieszczona platforma informacyjna skierowana do kobiet, zawierająca porady na temat bezpiecznego poruszania się po drodze. Użytkowniczki będą mogły wymieniać się pomysłami i doświadczeniami. Za pośrednictwem publikowanych zdjęć z podróży i wspomnień z wyjazdów mamy podzielą się inspiracjami do rodzinnych wypraw. Wszystko w duchu promowania bezpiecznego spędzania czasu w samochodzie.
![]() |
fot. TomTom |
Wszyscy posiadacze nawigacji TomTom będą mogli wziąć udział w konkursie fotograficznym „Mamo, było super!”. Nagrodą dla dwóch osób tygodniowo będzie zwrot całej sumy wydanej na urządzenie. Tematyka zdjęć to rodzinne podróże z nawigacją TomTom.
Kampania trwa od 16 kwietnia do 31 maja 2012.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: