Kampania bezpieczeństwa dla mam
Firma TomTom, dostawca produktów nawigacyjnych, rozpoczęła właśnie kampanię promująca bezpieczeństwo na drodze, a skierowaną bezpośrednio do mam.
![]() |
fot. TomTom |
Na stronie internetowej http://www.mamatomtom.pl zostanie umieszczona platforma informacyjna skierowana do kobiet, zawierająca porady na temat bezpiecznego poruszania się po drodze. Użytkowniczki będą mogły wymieniać się pomysłami i doświadczeniami. Za pośrednictwem publikowanych zdjęć z podróży i wspomnień z wyjazdów mamy podzielą się inspiracjami do rodzinnych wypraw. Wszystko w duchu promowania bezpiecznego spędzania czasu w samochodzie.
![]() |
fot. TomTom |
Wszyscy posiadacze nawigacji TomTom będą mogli wziąć udział w konkursie fotograficznym „Mamo, było super!”. Nagrodą dla dwóch osób tygodniowo będzie zwrot całej sumy wydanej na urządzenie. Tematyka zdjęć to rodzinne podróże z nawigacją TomTom.
Kampania trwa od 16 kwietnia do 31 maja 2012.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: