Kaja Wojnar z 4Fun Rally Team rozpoczyna sezon
"Choć sezon rajdowy dla 4Fun Rally Team zaczyna się dopiero w kwietniu, od początku roku staramy się prężnie działać, trenować i rozwijać swoją pasję" rozpoczyna swoją relację z WOŚP Kaja Wojnar.
Z nowym rokiem, dobrym krokiem – a dlatego, że już w styczniu zdobyliśmy nagrodę za zajęcie II miejsca w klasie UTV na rajdzie organizowanym przez Pustynną Grupę Terenową na Pustyni Błędowskiej. Wspieraliśmy 26-ty Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jego celem było pozyskanie środków „dla wyrównania szans w leczeniu noworodków”. Przygotowane było kilka kilometrów szybkich piaskowych tras przejazdu, które zadowoliły wszystkich zawodników, a było aż 100 załóg!
Odbyła się aukcja charytatywna przeróżnych przedmiotów, dzięki której mogliśmy zebrać jeszcze więcej pieniędzy! Udostępniliśmy na aukcji kamery ORLLO XPRO TOUCH, z którymi jeździmy na co dzień. Dzielnie towarzyszą nam na każdym treningu, dzięki nim możemy obejrzeć nasze poczynania na torze, skorygować ewentualne błędy które zauważamy. Kamerki są świetne i niewiarygodnie precyzyjne.
Dzięki ogromnej frekwencji podczas tej wspaniałej akcji udało się uzbierać około 16 tys. złotych.
Rajd na pustyni był fajną próbą generalną przed rozpoczęciem sezonu dla sprzętu jak i dla nas. Temperatura nam, zawodnikom, nie sprzyjała bo było bardzo zimno, ale nie przeszkodziło nam to w determinacji i chęci do działania. Dzięki temu spotkaniu ustaliliśmy również wiele istotnych szczegółów na cały sezon 2018. Sporządziliśmy notatki odnośnie zaopatrzenia samochodu serwisowego, zakresu obowiązków całej drużyny itp. Nie zapominamy, że rajdy to nie tylko zabawa – każdy z nas odpalając swój pojazd myśli o świetnych wynikach, jedzie na 100% i dąży do tego aby być jak najlepszym.
Myślę, że jesteśmy na dobrej drodze. Psychicznie i fizycznie jesteśmy gotowi! Jeśli chodzi o sprzęt, uważam, że sprawował się znakomicie. Nasz Polaris Turbo XP 1000 uczy się jazdy razem z nami – sezon 2018 to będzie jego debiut. Jak na razie nie chcę zapeszać, ale sprawuje się świetnie. Ma dużo więcej mocy niż nasz poprzedni pojazd. Przy mocy 168 koni mechanicznych i wadze 730 kg wrażenia są naprawdę ciekawe. Bądźcie z nami na bieżąco, zapraszam na nasz fanpage!
Kaja Wojnar
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: