
Już niedługo IV Terenowy Dzień Kobiet. Dla spragnionych wrażeń będzie tor off-roadowy!
Po raz kolejny z okazji Dnia Kobiet organizowany jest Dzień Terenowy pełen wrażeń na trasie turystycznej i na torze off-roadowym.
IV Terenowy Dzień Kobiet z MOTUL i TITANIUM winch to kolejna edycja imprezy o charakterze rodzinnym z elementami rywalizacji, a dla spragnionych mocniejszych wrażeń będzie udostępniony tor off road Pod Piramidą. Jest to impreza skierowana przede wszystkim do kobiet. Organizatorzy zapraszają również załogi męskie (warunkiem uczestnictwa jest damskie przebranie).
Trasa turystyczna ok. 50km będzie prowadzić po drogach gminnych i prywatnych po współrzędnych GPS, na trasie załogi będą zdobywać foto pieczątki. Czas na przejazd trasy to około 2-3 godziny. Po przejechaniu trasy ‘’turystycznej’’ zawodniczki wezmą udział w konkurencjach sprawnościowych.
Na torze „Pod Piramidą” będzie można wziąć udział w dodatkowej konkurencji specjalnej: „Najtwardsza załoga Toru”- sposób przeprowadzenia tej konkurencji będzie zależał od panujących warunków atmosferycznych i przejezdności toru.
Na rynku wybierzemy też ”Miss”, czyli najlepsze męskie przebranie, które zostanie nagrodzone okolicznościowym pucharem. Pana „Miss” wybierze tajne „Jury” złożone z osób nie związanych z zawodnikami. Rozdanie nagród, ogłoszenie wyników i losowanie odbędzie się w Hotelu „Pod Gołębiem”.
Koszt 360zł/załoga (2osoby)
W cenie wpisowego zapewnione są; okolicznościowe koszulki dla załogi (2 osoby), naklejki startowe, road book dla trasy turystycznej, korzystanie z toru off road ”Pod Piramidą”, opieka medyczna w czasie rajdu, słodki poczęstunek na rynku w Wiśle od sponsora ”Cukiernie u Janeczki”, kawa i herbata no limit (na rynku, na torze i w hotelu), 2 ciepłe posiłki jeden na torze „Pod Piramidą” i drugi w hotelu „Pod Gołębiem”.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: