Justin Timberlake ambasadorem Audi A1
To ma być samochód dla młodych, dynamicznych osób wnioskujemy z pierwszych form jego promocji. Śpiewający idol młodego pokolenia, zamiast reklamy - grafitti na murach i mnóstwo podstron w internecie.
Do 2 marca 2010 roku pozostało jeszcze kilka miesięcy, ale Audi już rozpoczęło wielkie odliczanie do długo oczekiwanej premiery. Nowy model marki – A1 – ma nawiązywać do historycznego modelu trzydrzwiowego hatchbacka Audi A50 i zmienić oblicze koncernu z Ingolstadt.
Justin Timberlake ambasadorem modelu A1 |
![]() |
fot. Audi
|
Zamiast wizerunku marki dla starszych wraz z A1 Audi wchodzi do nowego dla siebie segmentu i uderza do młodszej niż dotychczas grupy docelowej. Model ma przypominać małe coupe i zgodnie z zapowiedziami Audi zachowywać design znany nam z obecnie dostępnych modeli niemieckiego producenta.
Na razie A1 możemy obejrzeć w Internecie. Na świeżo uruchomionych stronach internetowych i portalach społecznościowych, które już teraz zbierają fanów nowego modelu, możemy obejrzeć dwa filmiki. Na pierwszym z nich nowa „jedynka” prezentowana jest w formie „ściennego dzieła sztuki nowoczesnej” – grafitti. W drugim filmie projektanci modelu opowiedzą o jego stylistyce i genezie projektu; ich wypowiedzi śledzić będzie można w sieci aż do lutego, kiedy to zobaczymy A1 po raz pierwszy! Do marcowej premiery A1 nie będzie już miało przed nami prawie żadnych tajemnic – na stronie dowiemy się o jego wydajności, technologii i zastosowanym rozwiązaniom technicznym.
Marka przygotowała też wielką niespodziankę dla fanów muzyki pop. Choć ogłoszono już, że przynajmniej na razie nowe „mini” nie będzie sprzedawane w Stanach, ambasadorem modelu został znany na całym świecie amerykański piosenkarz Justin Timberlake, który już na wiosnę zadebiutuje w niesamowitej (zdaniem producenta z Ingolstadt) internetowej kampanii reklamowej.
Uruchomiona została strona przeznaczona dla klientów na www.audi.de/a1 . Dla fanów motoryzacji Audi uruchomiło również A1-facebook-fanpage (www.facebook.com/audia1), Audi-YouTube-Channel (www.youtube.com/audi) oraz Audi-Twitter- Kanal (www.twitter.com/audi_online.de).
Póki zima za oknem A1 jako graffiti i kilka słów o modelu.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: