
Joanna Modrzewska i Patrycja Komko – Moto Women Rally Team w 4 eliminacji Orlen Baja Poland
Narodowy team kobiecy Moto Women Rally Team w składzie Joanna Modrzewska i Patrycja Komko po raz kolejny w tym sezonie stanęły na starcie czwartej eliminacji Mistrzostw i Pucharu Polski w rajdzie Orlen Baja Poland.
Ostatnia eliminacja odbyła się w Szczecinie i na terenie poligonu w Drawsku Pomorskim. Była to jednocześnie eliminacja mistrzostw Europy i Pucharu Świata. Dzięki wsparciu PZM i komisji kobiet miałyśmy szansę uczestnictwa w mistrzostwach Europy. Niezwykle widowiskowa i ciekawa trasa, szczególnie odcinki na poligonie w Drawsku sprawiały że momentami przenosiłyśmy się w realia rajdu Dakar i nie było to tylko spowodowane istnie „piekielnymi ” temperaturami.
Tym razem trasa nie była szczątkowo oznakowana i w stu procentach trzeba było bazować na swoich umiejętnościach nawigacyjnych. Po piątkowym prologu, który poszedł nam bardzo gładko w sobotę przyszedł czas na prawdziwe ściganie. Mimo problemów wynikających z błędów w roadbooku udało nam się przejechać niemal całą trasę omijając tylko jeden punkt kontrolny. Ta sztuka nie udała się nikomu więcej ze stawki motocykli. Mimo 5 minutowej karze po drugim dniu Patrycja była 5 a Joanna Modrzewska zajmowała 6 pozycję. Niedzielny OS został rozegrany na terenie Gminy Dobra na szczecińskich bezdrożach. Finalnie ukończyłyśmy zawody na 5 (Komko) i 6 (Modrzewska) miejscu.
W klasyfikacji mistrzostw Europy w kategorii kobiet zawody Joanna i Patrycja ukończyły na wysoko punktowym pierwszym i drugim miejscu. Dzięki zdobytym punktom w rocznej klasyfikacji mistrzostw Europy Asia Modrzewska zajmuje trzecią pozycję, a Patrycja wspięła się na najwyższy stopień podium wyprzedzając Portugalkę Rite Viera.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: