Jeszcze piękniejsze BMW M6 Coupe Competition Edition
Zaprezentowane we Frankfurcie nowe BMW M6 Coupe Competition Edition to kolejny poziom personalizacji tego wyczynowego samochodu.
Ekskluzywna wersja Competition Edition oznacza wyjątkową indywidualizację – a to dzięki specjalnym kolorom i lakierom, elementom wykonanym z karbonu, wspaniałej skóry z kontrastowymi lub doskonale zgranymi przeszyciami oraz całej gamie niezwykłych detali.
Doposażenie w pakiet Competition Edition jest możliwe wyłącznie dla modeli BMW M6 Coupe, które już wyspecyfikowano ze wzmacniającym pakietem Competition. Ten pakiet sprawia, że 4,4-litrowy silnik benzynowy V8 z technologią M TwinPower Turbo rozwija moc 441 kW/600 KM oraz maksymalny moment obrotowy 700 Nm. Dzięki niemu auto z pakietem Driver’s Package rozpędza się do 305 km/h, zużywając przy tym średnio 9,9 l/100 km (emisja CO2: 231 g/km).
Model Edition dostępny jest w dwóch kolorach karoserii: perłowym Alpine White i Austin Yellow metallic. W białym kolorze, BMW M6 Coupe Competition Edition nosi dekoracyjne pasy M, tak samo jak nowe wyścigowe BMW M6 GT3. Kontrast wobec obu kolorów zapewniają matowoczarne, 20-calowe koła M w stylizacji wzoru 343 M, na mieszanej szerokości ogumieniu. Wraz z pokrytymi czarnym chromem „nerkami” grilla, klamkami i skrzelami oraz wykonanymi z karbonu obudowami lusterek bocznych, podkreślają one wyjątkowo sportowy, atletyczny charakter auta. Za dodatkową optymalizację aerodynamiczną odpowiada natomiast karbonowy spoiler tylny M oraz tylny dyfuzor z tego samego materiału.
We wnętrzu króluje pochodząca z palety BMW Individual najwyższej jakości skóra Merino w czarnym kolorze. Kabina jest nią wykończona w specyfikacji „Full Leather”, a więc skórę znajdziemy na wszystkich elementach tapicerki oraz desce rozdzielczej. Jest ona wykończona kontrastowymi, doskonale skomponowanymi kolorystycznie przeszyciami – jeśli auto ma karoserię w kolorze Alpine White, przeszycia skóry są w kolorze Opal White, zaś jeśli Austin Yellow – soczyście żółte. Efekt doskonale wpasowuje się w sportową prezencję samochodu. Kolejną cechą charakterystyczną modelu Competition Edition są grawerunki „M6 Competition” na progach drzwi, skrzelach, uchwytach na kubki. Inkrustacje kabinowe, lewarek biegów i szprychy kierownicy wykonane są z ultralekkiego karbony, a sam wieniec kierownicy pokryto elegancką, chwytną Alcantarą.
W skład kompletnego pakietu wchodzą również wielofunkcyjne fotele sportowe M oraz wyświetlacz przezierny Head-Up Display. Intensywne doznania muzyczne natomiast zapewniają do wyboru znakomity Harman Kardon Surround Sound lub high-endowy system audio Bang & Olufsen z 16 głośnikami i mocą wyjściową 1200 watów.
Opcja Competition Edition jest dostępna za 17 700 euro. Aby wyspecyfikować swe M6 w pakiet Competition Edition, klienci muszą zamówić pakiet Competition (9500 euro), 20-calowe koła aluminiowe w dwuszprychowym wzorze 343 M i malowane na matową czerń, a także mieszane ogumienie (400 euro), wielofunkcyjne fotele M (1950) i pakiet palacza (50). Muszą też z góry dokonać wyboru, czy chcą mieć w samochodzie system audio Harman Kardon (1290 euro), czy High-End Surround Sound System Bang & Olufsen z 16 głośnikami, o mocy wyjściowej 1200 W (4950 euro).
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: