
Jeszcze piękniejsze BMW M6 Coupe Competition Edition
Zaprezentowane we Frankfurcie nowe BMW M6 Coupe Competition Edition to kolejny poziom personalizacji tego wyczynowego samochodu.
Ekskluzywna wersja Competition Edition oznacza wyjątkową indywidualizację – a to dzięki specjalnym kolorom i lakierom, elementom wykonanym z karbonu, wspaniałej skóry z kontrastowymi lub doskonale zgranymi przeszyciami oraz całej gamie niezwykłych detali.
Doposażenie w pakiet Competition Edition jest możliwe wyłącznie dla modeli BMW M6 Coupe, które już wyspecyfikowano ze wzmacniającym pakietem Competition. Ten pakiet sprawia, że 4,4-litrowy silnik benzynowy V8 z technologią M TwinPower Turbo rozwija moc 441 kW/600 KM oraz maksymalny moment obrotowy 700 Nm. Dzięki niemu auto z pakietem Driver’s Package rozpędza się do 305 km/h, zużywając przy tym średnio 9,9 l/100 km (emisja CO2: 231 g/km).
Model Edition dostępny jest w dwóch kolorach karoserii: perłowym Alpine White i Austin Yellow metallic. W białym kolorze, BMW M6 Coupe Competition Edition nosi dekoracyjne pasy M, tak samo jak nowe wyścigowe BMW M6 GT3. Kontrast wobec obu kolorów zapewniają matowoczarne, 20-calowe koła M w stylizacji wzoru 343 M, na mieszanej szerokości ogumieniu. Wraz z pokrytymi czarnym chromem „nerkami” grilla, klamkami i skrzelami oraz wykonanymi z karbonu obudowami lusterek bocznych, podkreślają one wyjątkowo sportowy, atletyczny charakter auta. Za dodatkową optymalizację aerodynamiczną odpowiada natomiast karbonowy spoiler tylny M oraz tylny dyfuzor z tego samego materiału.
We wnętrzu króluje pochodząca z palety BMW Individual najwyższej jakości skóra Merino w czarnym kolorze. Kabina jest nią wykończona w specyfikacji „Full Leather”, a więc skórę znajdziemy na wszystkich elementach tapicerki oraz desce rozdzielczej. Jest ona wykończona kontrastowymi, doskonale skomponowanymi kolorystycznie przeszyciami – jeśli auto ma karoserię w kolorze Alpine White, przeszycia skóry są w kolorze Opal White, zaś jeśli Austin Yellow – soczyście żółte. Efekt doskonale wpasowuje się w sportową prezencję samochodu. Kolejną cechą charakterystyczną modelu Competition Edition są grawerunki „M6 Competition” na progach drzwi, skrzelach, uchwytach na kubki. Inkrustacje kabinowe, lewarek biegów i szprychy kierownicy wykonane są z ultralekkiego karbony, a sam wieniec kierownicy pokryto elegancką, chwytną Alcantarą.
W skład kompletnego pakietu wchodzą również wielofunkcyjne fotele sportowe M oraz wyświetlacz przezierny Head-Up Display. Intensywne doznania muzyczne natomiast zapewniają do wyboru znakomity Harman Kardon Surround Sound lub high-endowy system audio Bang & Olufsen z 16 głośnikami i mocą wyjściową 1200 watów.
Opcja Competition Edition jest dostępna za 17 700 euro. Aby wyspecyfikować swe M6 w pakiet Competition Edition, klienci muszą zamówić pakiet Competition (9500 euro), 20-calowe koła aluminiowe w dwuszprychowym wzorze 343 M i malowane na matową czerń, a także mieszane ogumienie (400 euro), wielofunkcyjne fotele M (1950) i pakiet palacza (50). Muszą też z góry dokonać wyboru, czy chcą mieć w samochodzie system audio Harman Kardon (1290 euro), czy High-End Surround Sound System Bang & Olufsen z 16 głośnikami, o mocy wyjściowej 1200 W (4950 euro).
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: