
Jesteś mistrzynią slalomu samochodowego? Organizatorzy Fia Rally Star nie zapomnieli o kobietach
Projekt FIA Rally Star, którego celem jest poszukiwanie utalentowanych kierowców rajdowych, jest skierowany do młodych osób w wieku od 18 do 26 lat. Może to właśnie Ty?
Zostały ostatnie dni i już tylko kilka miejsc na udział w polskich eliminacjach projektu FIA Rally Star, które odbędą się w dniach 25-26 września na Torze Modlin. Na „Slalom Samochodowy” można się zapisywać do 21 września: https://pl.fiarallystar.com/pl.
Uczestnicy polskich eliminacji w ścieżce „Slalom Samochodowy” beda mogli rywalizować w profesjonalnych samochodach wyścigowych. Partnerem projektu w Polsce został organizator pucharu Mazda MX-5 Cup Poland, firma Unitel Motorsport, co oznacza, że uczestnicy pokonają slalom właśnie legendarnymi Mazdami MX-5!
Pierwsza część rywalizacji „Wyzwanie Digital” online jest już w Polsce zakończona i finaliści spotkają się na Torze Modlin rywalizując na symulatorach firmy Ragnar Simulator, promotora PZM Mistrzostw Polski Digital Motorsport.
Dodatkowo, na Torze Modlin na najlepszych uczestników obu ścieżek rywalizacji czekają profesjonalne słuchawki gamingowe od dystrybutora marki JBL w Polsce.
W całym projekcie nie zapomniano o kobietach, dla których organizowany jest specjalny finał kontynentalny. W związku z tym, z Polski do kolejnego etapu projektu zakwalifikuje się 6 osób: dwie z Wyzwania Digital oraz cztery (w tym dwie kobiety) ze Slalomu Samochodowego.
Na miejscu uczestników będą wspierać ambasadorzy: w sobotę Kajetan Kajetanowicz, trzykrotny rajdowy mistrz Europy; w niedzielę Gosia Rdest, najszybsza Polka na torach wyścigowych; a przez cały czas Leszek Kuzaj, w latach 2002-2006 czterokrotny rajdowy mistrz Polski.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: