Jessi Combs nie żyje. Zmarła podczas próby bicia rekordu prędkości w Oregonie
Jessi Combs - kierowca wyścigowy, konstruktorka pojazdów, producentka, osobowość telewizyjna i wszechstronna legenda motoryzacji - zginęła we wtorek w wypadku, próbując pobić rekord prędkości lądowej w południowo-wschodnim Oregonie. Miała 39 lat.
Kierowca samochodu wyścigowego Jessi Combs, prowadząca serial telewizyjny All Girls Garage, zginęła w wypadku przy dużej prędkości, próbując ustanowić nowy rekord prędkości lądowej. Pisałyśmy o niej, kiedy pobiła rekord prędkości sprzed 48 lat na lądzie: https://www.motocaina.pl/artykul/jessi-combs-pobila-rekord-predkosci-na-ladzie-sprzed-48-lat-6347.html
39-letnia Combs od dawna chciała zostać najszybszą kobietą na Ziemi. Zginęła podczas próby pobicia rekordu we wtorek, na pustyni Alvord, w południowo-wschodnim Oregonie.
Najważniejszym marzeniem Jessi było zostać najszybszą kobietą na Ziemi, marzeniem, do którego dążyła od 2012 r. – czytamy w oświadczeniu rodziny i najbliższych.
Jessi Combs, która rozpoczęła swoją karierę jako konstruktor samochodów, mogliśmy zobaczyć w telewizji w wielu programach motoryzacyjnych, w tym w Overhaulin, Truck U, MythBusters i All Girls Garage.
Brała również udział w prestiżowych długodystansowych wyścigach terenowych, w tym Baja 1000 w Baja California w Meksyku i King of Hammers na pustyni Johnson Valley w Kalifornii. W 2016 roku zdobyła kolejny przydomek „Queen of Hammers”, zajmując pierwsze miejsce w King of Hammers na Ultra4Racing.
Bliski przyjaciel Combs i kolega z drużyny, Terry Madden, nazywał ją „niesamowitym duchem”.
Niestety, straciliśmy ją wczoraj w okropnym wypadku, byłem tam pierwszy i uwierzcie, że zrobiliśmy wszystko, co możliwe, aby ją uratować! – powiedział w poście na Instagramie.
Combs próbowała pobić rekord prędkości lądowej kobiet – 512 mil na godzinę – ustanowiony w 1976 roku przez amerykańską Kitty O’Neil, która zmarła w listopadzie ubiegłego roku.
Zostanie zapamiętana jako nieustraszona zawodniczka oraz rzeczniczka kobiet w sportach motorowych i społeczności motoryzacyjnej Składamy kondolencje jej rodzinie, jak i fanom na całym świecie.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Samochód to nie samolot przekroczysz prędkość i nieda się kontrolować toru jazdy i masakra qotowa poprostu odfrówasz od podłoża.
Anonymous - 5 marca 2021
Czasem nasze Pasje prowadzą Nas do szybkiej śmierci! Żal pasjonatki motoryzacji! SPOCZYWAJ W SPOKOJU.AMEN.
Anonymous - 5 marca 2021
R. I. P Jessi Non Omnis Moriar
Anonymous - 5 marca 2021
Konstruktor, producent to wyrazy tępy pismaku które nigdy nie miały nie mają i mieć nie będą innej formy osobowej niż męska!!! wracaj do podstawówki tępaku