Jesienno-zimowa kolekcja zainspirowana MiTo
To już kolejny raz, kiedy Alfa Romeo wspiera młodych brytyjskich projektantów, a przy okazji… robi sobie dobrą reklamę. Tym razem konkurs wygrała jesienno-zimowa kolekcja Janine Clark.
![]() |
fot. Alfa Romeo
|
Wprawdzie zima już prawie za nami, a za oknem (tudzież na drogach) pojawiają się pierwsze symptomy wiosny, nie przeszkodziło to jednak w tym, by konkurs Alfy Romeo na najciekawsze stroje nawiązujące do samochodu włoskiego producenta wygrała jesienno-zimowa kolekcja ubrań.
W poprzednim roku konkurs wygrała Amy Molyneaux, która uszyła krótką czarną i seksowną sukienkę wzorowaną na modelu MiTo. W tym roku inspiracja się nie zmieniła. Pozostała Alfa Romeo i jej MiTo. Zmienił się natomiast zwycięzca. BA Fashion Design, bo tak nazywał się tegoroczny konkurs wygrała Janine Clark, której jesienno-zimowe stroje nawiązują do koloru z palety barw MiTo oraz mody z lat 40-tych. Oprócz nagrody pieniężnej i rozgłosu w mediach, 22-letnia dziewczyna miała okazję zaprezentować swoją kolekcję na wybiegu modelek w Edynburgu.
Przyjmując nagrodę, Janine powiedziała: „Prezentacja przed tyloma sędziami nie należała do najłatwiejszych. Jestem dumna z tego, że wygrałam i cieszę się, że mogłam zaprezentować swoją kolekcję. Podczas procesu tworzenia miałam te lepsze chwile, jak i te gorsze, ale kochałam każdą minutę z niego. Konkurencja była mocna, aż nie mogę uwierzyć, że to właśnie ja jestem zwycięzcą. Projektując stroje skupiłam się na subtelnych szczegółach wytwornego włoskiego stylu, jaki charakteryzuje samochody Alfy Romeo”.
![]() |
fot. Alfa Romeo
|
Damien Dally, przedstawiciel Alfy Romeo stwierdził, że to właśnie Janine jako jedynej udało się tak trafnie uchwycić ducha Alfy Romeo, jednocześnie dodając coś od siebie. „Dzięki temu Janine stworzyła unikalną kolekcję.”
Warto przypomnieć, że oprócz konkursów na kolekcje ubraniowe, rok temu Alfa Romeo zorganizowała również konkurs na torebkę damską. Zapewne to nie przypadek, że włoski producent tak bardzo skupia się na modzie. Coś w tym chyba jest, że ubrania i samochody są jak dobry gadżet – pozwalają dobrze zaprezentować się w towarzystwie. Jednak czy nie najważniejsze jest to co w środku, tudzież pod maską?
![]() |
fot. Alfa Romeo
|
Janine odbiera zasłużoną nagrodę – 1000 funtów. |
![]() |
fot. Alfa Romeo
|
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: