
Jedyna kobieca załoga właśnie wystartowała w Rajdzie Barbórka 2021!
Jedyna kobieca załoga pojedzie cały Rajd Barbórki Fiatem 126p z wielkim napisem na klapie silnika: PANOWIE DZIĘKUJEMY!
Rajd Barbórka tym razem nie obfituje w zawodniczki – jest ich w sumie dziesięć (wymieniamy poniżej) i tym bardziej pewnym ewenementem jest 100% kobieca załoga, która w składzie Małgorzata Piasecka i Aleksandra Rogala właśnie jedzie pierwszy odcinek rajdu w Pruszkowie.
Gosia Piasecka urodziła się z benzyną we krwi. Zawodowo jest kierowniczką produkcji realizującą się w reklamach i produkcjach telewizyjnych (wcześnie w TVN Turbo). Karierę za kierownicą zaczynała w Peugeocie 106, a przyszły sezon zacznie zabawę w klasie RWD Cup w rallycrossie, startując BMW E36. To absolutna pasjonatka motoryzacji i sztuki ulicy.
Aleksandra Rogala to z zawodu ratownik medyczny, kierowca karetki, a po godzinach miłośniczka „atomowej” Hondy Type R FK8, w malowaniu prosto z bajki o Atomówkach. Motoryzacyjną pasję realizowała w tym roku jako zawodniczka rallycrossu w klasie RWD Cup, tym razem BMW E36 w malowaniu Brawurki. Wolny czas spędza na podróżach krajoznawczych motocyklem szosowo-turystycznym KTM 990 Supermoto.
Kobieca załoga startuje Fiatem 126p, którego użyczył im kolega z teamu, pierwszy wicemistrz klasy RWD Cup w rallycrossie – Mariusz Szczepański. Zaproponował możliwość użyczenia samochodu i bez wahania zgodziły się.
Nie mogło oczywiście być tak łatwo. Spędziłyśmy wiele godzin, także w nocy, aby maluszka przygotować do odcinków rajdowych. Dlaczego? Mały fiacik został zbudowany pod zawody rallycrossowe, a tam wiele elementów wyposażenia samochodu jest niepotrzebnych. Wspólnie z chłopakami z serwisu DC Team Rallycross został przygotowany samochód, które zmierzy się z odcinkami specjalnymi w Barbórce. Za to jesteśmy panom bardzo wdzięczne – stąd wielka naklejka na pokrywie silnika – mówi Gosia Piasecka.

Kobieca załoga Piasecka – Rogala startuje w klasie historycznej H3 i walczy z takimi klasykami jak Fiat 125p czy Peugeot 205 Rallye.
Barbórka to klasyka gatunku i ogromnie cieszymy się, że mamy możliwość wziąć udział w tak prestiżowym i kultowym rajdzie. Chcemy się dobrze bawić, a i też powalczyć z panami na odcinkach specjalnych. A najważniejsze to mieć z tego dobrą zabawę.
Życzymy dziewczynom najlepszych czasów i mnóstwo satysfakcji w udziału w Rajdzie Barbórki. Jednocześnie miło nam poinformować, że Małgosia Piasecka dołączyła do zespołu motocaina.pl.
Kobiety zawodniczki w Rajdzie Barbórka 2021
W Fordzie Fiesta R5 z numerem 21 zobaczymy pilotkę Magdalenę Kisiel, w Subaru Imprezie z numerem 40 na prawym usiadła Katarzyna Bałdyga, w BMW 330i z numerem 60 pilotką jest Magdalena Milewska, za kierownicą Hondy Type R FN2 z numerem 61 usiadła Anna Gańczarek-Rał, na prawym fotelu w Fordzie Mercury z numerem 85 startuje Sylwia Zaborowska, podobnie jak w BMW 318i E30 z numerem 87 pilotka Joanna Madej-Smolarek. Naszego kolegę motoryzacyjnego Wojtka Sroczyńskiego pilotuje Emilia Kotarska, a startują Volkswagenem Golfem z numerem 89, a w BMW 320 E21 z numerem 98, na prawym fotelu zasiadła Izabela Filipiak. Listę zamyka ww. kobieca załoga – Gosia i Ola jadące maluchem, którego poznacie po numerze 104.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
Pośród wielu dostępnych na rynku modeli aut dostawczych Volkswagen Transporter wyróżnia się jako lider w swojej klasie, oferując nieprzeciętne możliwości dostosowane do potrzeb firm działających w sektorze logistycznym. Precyzja wykonania w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi sprawia, że model ten cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców poszukujących optymalnego pojazdu dla swojej floty. Wysokie standardy jakości idące w parze z ekonomiczną eksploatacją stanowią fundament sukcesu tego modelu na wymagającym rynku pojazdów użytkowych. -
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
Komentarze: