
Jakie auto wygrało w konkursie na Światowy Kobiecy Samochodu Roku 2015?
W konkursie o tytuł Światowego Kobiecego Samochodu Roku 2015 głosowało jury składające się z 20 dziennikarek motoryzacyjnych, reprezentujących 14 krajów i 5 kontynentów. Członkinie jury najpierw przygotowały swoje listy faworytów, na podstawie których sporządzono oficjalną listę najlepszych pięciu samochodów w każdej kategorii.
Jurorki brały pod uwagę pięć kryteriów: rozwiązania techniczne i konstrukcyjne, wygląd, komfort, przestrzeń bagażową oraz stosunek jakości do ceny.
Konkurs o tytuł Światowego Kobiecego Samochodu Roku odbył się już po raz dwudziesty. W 2015 roku głosowano w sześciu kategoriach: samochód rodzinny (zwyciężyło Renault Espace), rozsądny zakup (Toyota Auris), samochód luksusowy (Mercedes klasy S), SUV/crossover (Volvo XC90, które zdobyło również główną nagrodę), samochód sportowy (Mercedes GT AMG), samochód ekologiczny (BMW i8) oraz samochód marzeń (Mazda CX-5).
Według jurorek, dzięki przestronnej kabinie i pojemnemu bagażnikowi Renault Espace jest teraz idealnym crossoverem nawet dla 7 osobowej rodziny. Samochód oferuje komfortowe rozwiązanie dotyczące zmiany konfiguracji wnętrza. Jest to system One Touch, dostępny z menu systemu multimedialnego R-Link 2 lub poprzez naciśnięcie przycisku w panelu umieszczonym w bagażniku. Wystarczy jedno dotknięcie, aby płynnie złożyć tylne siedzenia, pojedynczo lub wszystkie jednocześnie. Przyjemność z jazdy potęgują zaskakująco dobre – jak na samochód tej wielkości – dynamika i osiągi. Parametry te są efektem zarówno intensywnej pracy nad obniżeniem masy samochodu, jak i systemu Renault Multi-Sense. Nowe Espace jako pierwsze z modeli Renault zostało wyposażone w Multi-Sense zaawansowany technologicznie system zaprojektowany specjalnie dla zwiększenia przyjemności kierowcy i pasażerów w czasie jazdy. System Multi-Sense jest centrum koordynującym pracę systemów wspomagających prowadzenie i mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Multi-Sense jest jedynym tego rodzaju systemem sterującym i koordynującym działanie technologii pokładowych w celu zapewnienia unikalnej przyjemności prowadzenia. Wpływa on w szczególności na działanie systemu 4Control (4 koła skrętne), elektronicznie sterowanych amortyzatorów, układu kierowniczego, silnika i skrzyni biegów EDC, a także na ustawienia instrumentów pokładowych, brzmienie silnika i oświetlenie ambientowe wnętrza.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: