
Jak zadbać o motocykl zimą? BMW ma pomysł na idealne ferie zimowe
Dzięki akcesoriom BMW Motorrad odpowiednio przygotujesz swój motocykl na zimę.
Gdy dni stają się krótsze, a pogoda gorsza, motocykle zostają garażu. Ponieważ wilgoć, zimno i ślady ostatniego sezonu mogą wpływać na motocykl w okresie zimowym, zaleca się odpowiednio przygotować maszynę do przechowywania. BMW Motorrad oferuje gamę produktów, które pomogą ułożyć motocykl do snu zimowego.
Ładowarka Plus
Oprócz ładowania konwencjonalnych akumulatorów kwasowo-ołowiowych i akumulatorów bezobsługowych (żelowych / AGM), ładowarka BMW Motorrad Plus umożliwia również w pełni automatyczne, sterowane mikroprocesorem ładowanie i konserwację wszystkich oryginalnych akumulatorów litowo-jonowych BMW Motorrad o napięciu 12 V i pojemności od 6 do 60 Ah.
Mata motocyklowa
Mata motocyklowa nie tylko zachwyca atrakcyjnym wyglądem, ale także niezawodnie chroni podłogę przed brudem, plamami oleju i benzyny. Kolejną zaletą jest antypoślizgowa i ognioodporna kompozycja materiału. Praktyczny podkład ma kompaktowe wymiary 250 x 105 cm.
Pokrowiec
To niezawodna ochrona przed warunkami atmosferycznymi, wilgocią czy brudem. Nylonowy pokrowiec jest wodoodporny, posiada otwory wentylacyjne i duże okienko na tablicę rejestracyjną. Ściągacze zapewniają optymalne zabezpieczenie pokrowca na motocyklu; dwa metalowe oczka w przedniej części mogą służyć do ochrony przed kradzieżą. Kolejną funkcjonalną cechą jest zintegrowana torba, w której pokrowiec można przechowywać, gdy nie jest używany.
Kompaktowa pompka nożna
Niezależnie od tego, czy chodzi o motocykl, samochód, rower, piłkę czy dmuchany materac – kompaktowa pompka nożna BMW Motorrad z wielofunkcyjną głowicą pompki pasuje do wszystkich zaworów i pompuje wszystkie opony i sprzęt sportowy niezwykle dokładnie, dzięki cyfrowemu manometrowi. Dzięki zintegrowanemu stopniowi wysokiego ciśnienia do 12 barów nadaje się również do regulacji ciśnienia powietrza w elementach zawieszenia pneumatycznego motocykli i rowerów.
Przeczytaj też: BMW R 1250 RT – nowy motocykl turystyczny o mocy 136 KM
Stojak montażowy tylny
Stojak montażowy umożliwia łatwe podparcie tylnego koła. Zapewnia bezpieczne ustawienie podczas prac konserwacyjnych i podczas zimowania. Jest niezwykle stabilny i ma większą grubość materiału niż konwencjonalne stojaki montażowe. Podwójne kółka ułatwiają podpieranie i są szczególnie wytrzymałe.
Stojak montażowy przedni Sport
Stojak montażowy Sport umożliwia łatwe podnoszenie przedniego koła. Dzięki regulowanym punktom mocowania stojak umieszczany pod mocowaniem koła w przednim widelcu oferuje bezpieczne i optymalne ustawienie podczas wszystkich prac konserwacyjnych oraz przerwy zimowej. Jest niezwykle stabilny i ma większą grubość materiału niż konwencjonalne stojaki montażowe. Podwójne kółka ułatwiają podpieranie i są szczególnie wytrzymałe. Przedni stojak montażowy wolno stosować tylko w połączeniu z tylnym stojakiem montażowym.
Stojak montażowy tylny Sport
Stojak montażowy Sport umożliwia łatwe podnoszenie tylnego koła. Dzięki regulowanym punktom mocowania stojak umieszczany pod dostępnymi osobno mocowaniami na stojak oferuje bezpieczne i optymalne ustawienie podczas wszystkich prac konserwacyjnych oraz przerwy zimowej. Jest niezwykle stabilny i ma większą grubość materiału niż konwencjonalne stojaki montażowe. Podwójne kółka ułatwiają podpieranie i są szczególnie wytrzymałe.
Zestaw Clean & Polish
Zestaw BMW Motorrad Clean & Polish zawiera najważniejsze produkty pielęgnacyjne: środek do czyszczenia motocykli, środek do czyszczenia felg, środek do polerowania na wysoki połysk oraz środek do czyszczenia wizjerów i kasków. W zestawie znajduje się ściereczka z mikrofibry oraz ulotka z poradami i wskazówkami dotyczącymi prawidłowego czyszczenia i pielęgnacji motocykla.
Przeczytaj też: Nowe modele BMW R nineT – zmodyfikowane technicznie motocykle o mocy 109 KM
ADVANTEC Protect Original BMW Fuel Additive
Maksymalna ochrona części i podzespołów zarówno we własnym garażu, jak i w odległych krajach: dodatek do paliwa ADVANTEC Protect Original BMW Fuel Additive chroni paliwo przed starzeniem i zapobiega korozji w komorze spalania i na wszystkich częściach transportujących paliwo. Innowacyjny preparat umożliwia przechowywanie benzyny w zbiorniku przez dłuższy czas bez utleniania paliwa i zapobiega uszkodzeniom powierzchni układu paliwowego. Zagrożenie to występuje w szczególności w przypadku tankowania paliw o wysokiej zawartości etanolu. Problemem może być też stosowanie paliw gorszej jakości, ponieważ mogą one powodować powstawanie osadów, a w konsekwencji zmniejszenie mocy silnika. Również w tym przypadku dodatek jest doskonałym wyborem, ponieważ jego oczyszczające działanie skutecznie usuwa takie osady i zapobiega ich powstawaniu. ADVANTEC Protect Original BMW Fuel Additive można stosować jako środek doraźny lub zapobiegawczy.
Oryginalny olej silnikowy BMW ADVANTEC Pro 15W-50, 500 ml i oryginalny olej silnikowy BMW ADVANTEC Ultimate 5W-40, 500 ml
Olej motocyklowy BMW ADVANTEC Pro o lepkości 15W-50 i olej silnikowy ADVANTEC Ultimate o lepkości 5W-40 zostały opracowane specjalnie do BMW, przetestowane przez BMW i są doskonale dopasowane do wysokowydajnych silników BMW Motorrad. Podobnie jak wszystkie oleje ADVANTEC spełniają najwyższe standardy środków smarowych. Lepsza lepkość zapewnia szybsze smarowanie silnika, lepszą pracę przy zimnym rozruchu i stałą wydajność nawet w ekstremalnych temperaturach. Pozwala to w pełni wykorzystać potencjał silników BMW. Aby poprawić wydajność czyszczenia i zapewnić optymalną ochronę silnika, opracowano również innowacyjną, aktywną technologię czyszczenia, która utrzymuje silnik niemal w fabrycznej czystości. Ulepszona ochrona przed korozją i zużyciem wydłuża również żywotność silnika. Szczególnie praktyczny w podróży: olej motocyklowy BMW Motorrad ADVANTEC Pro o lepkości 15W-50 i olej silnikowy ADVANTEC Ultimate o lepkości 5W-40 są oferowane w poręcznej butelce o pojemności 0,5 l z wylewką.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Najlepiej włosami przetrzeć łańcuch