Jak powstają samochody elektryczne? Zobacz, jak zautomatyzowany i zaawansowany technologicznie jest ten proces
Zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda fabryka w której powstają samochody elektryczne?
Seres to kolejny gracz z dalekiego wschodu na polskim rynku. Pierwszym elektrycznym modelem oferowanym przez chińską markę jest Seres 3.
Seres 3 ma akumulator o pojemności 53 kWh i silnik o mocy 162 KM. Zasięg podawany przez producenta wynosi 329 kilometrów. Samochód obsługuje szybkie ładowanie (max 60kW) , które ładuje 20-80% baterii w 30 minut.
Seres 3 od 0 do 100 km/h rozpędza się w 8,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 155 km/h.
DFSK MOTOR, grupa do której należy Seres, opublikowała nagranie, na którym widać, jak powstaje model Seres 3. Zobaczcie, jak zautomatyzowany i zaawansowany technologicznie jest ten proces!
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: